Charlotte - mig og mine

Sove i flyverdragt eller hva?

6 indlæg i dette emne

Sofias kommende dagplejemor er ikke så begejstret for at børnene sover i dunipose. Desuden synes jeg også at det virker som om Sofia synes det ef irriterede at være lukket inde i posen. Derfor skal hun jo altså til at sove i noget andet. Men i hvad? Jeg tænker flyverdragt, men hvor meget skal hun have på under? Og skal hun have dyne på over? Er der nogen der har børn der ikke sover i voksipose/dunipose som kan fortælle hvad de gør?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Erica sover i termotøj og dyne i VS og i voksipose i weekenden.

Med den årstid vi går i møde vil jeg mene en fleecedragt vil være fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida sover i en fleecedragt(overgangsdragt) og har faktisk gjort det hele vinteren(hun er en meget varm lille en), jeg pakker hende dog også ind i dynen(laver et kræmmerhus med den)

Under fleecedragten har hun bare en langærmet body og et par strømpebukser(og hun KOGER, stadigvæk når vi tager hende op)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse sover i fleecedragt med alm. tøj inden under og dyne i barnevognen hos dp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går madison ikke i dp, men år jeg ligger hende ud har hun strømpe bukser under hendes egne bukser, og så en kortærmede body g en trøje. Det samme har hun på indenfor. Men så får hun en flyverdragt på, hat, vanter og futter da der ikke er nogen i ores dragt. I de her kolde dage har hun en dyne og et tæppe ovenpå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matilde sover altid i flyverdragt og med alm. Tøj nedenunder. Og så hue, vanter og fodpusser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER