Kanske

...

6 indlæg i dette emne

Jeg var så glad for at svømme, så kan kun anbefale det.

hvis du bor i en større by - kunne noget frivilligt arbejde som besøgsven på plejehjem eller lignende måske være noget, bare for at komme lidt ud..

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så serier på nettet kunne ikke koncentrere mig om en hel film. Hvis det har interesse kan jeg finde links men kan ikke lige huske dem nu og besværligt at finde på mobilen. Ellers bagte jeg. Og lavede scrap bog både om det forgangne år og til baby om graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg var også vildt glad for svømning :) Gik på sådan et gravide-hold i varmtvandsbassin og det var bare ugens højdepunkt :) Ellers hvad med nogle gode bøger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at sy :) Jeg er også deltidssygemeldt pga. mit bækken, så arbejder kun 20 t. ugentligt (i forhold til de 45-50 stykker jeg gjorde før, er det en del mere fritid ligepludselig) Jeg syntes også at jeg har svært ved at lave nogle aktiviteter, fordi jeg er ret besværet allerede :( Så det bliver heller ikke til lange gåture eller svømning her.

Men... købte en billig symaskine og selvom jeg ingen erfaring havde, er jeg altså nu begyndt på en masse syprojekter, og det nyder jeg! Jeg laver sengesæt, bamser, legetæppe, uro mm. til min lillepige :) Det tager tid da jeg jo ikke er helt så god til det endnu, men samtidig kommer min kreativitet og hjerne i brug :)

Håber du finder noget at give dig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også hjemme.

Har nu også svært ved at få tiden til at gå, men får læst en masse bøger, ryddet op og overvejer lidt at begynde at sy eller strikke en masse.

Men skal lige finde ud af hvordan man overhovedet syr eller strikker da det er al for mange år siden jeg har gjort det sidst.

Ellers gå på din kommunes hjemmeside og hovedbibliotek de har som regel lidt forskellige aktiviteter man kan melde sig til.

Find et eller andet der interesserer dig som du kan bruge lidt tid på, start en blog, tag kurser online (som er brugbart senere på CV) osv.

Håber du finder noget:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER