Dorita

Hvad siger vægten?

55 indlæg i dette emne

25+1 og stadig lige omkring før-graviditetsvægt :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er godt nok spændt på hvad jeg i sidste ende har taget på.. er i dag 28+2 og vægten siger +8,0 kilo, så den er heldigvis "kun" steget knap et kilo på de sidste 3 uger :)

Hvad med jer andre? specielt ildtiger og dorita, da i vist nok er de eneste hvor vægten også stiger ;) hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok spændt på hvad jeg i sidste ende har taget på.. er i dag 28+2 og vægten siger +8,0 kilo, så den er heldigvis "kun" steget knap et kilo på de sidste 3 uger :)

Hvad med jer andre? specielt ildtiger og dorita, da i vist nok er de eneste hvor vægten også stiger ;) hihi

Hmm har købt en ny vægt da min anden røg ud i starten af denne gravidtit den passede ikke mere og nu siger den nye så +8 kg hvis jeg skal sammenligne med vægt i vandrejournalen.....men skal til Jordmor på onsdag 3 besøg også må jeg se hvad vægten siger der med mad i maven og tøj på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har købt en ny vægt da min anden røg ud i starten af denne gravidtit den passede ikke mere og nu siger den nye så +8 kg hvis jeg skal sammenligne med vægt i vandrejournalen.....men skal til Jordmor på onsdag 3 besøg også må jeg se hvad vægten siger der med mad i maven og tøj på ;)

hehe ja mine +8 er også om morgenen uden tøj, så den snyder jo nok også på torsdag hvor jeg skal til jordemoder :P øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe ja mine +8 er også om morgenen uden tøj, så den snyder jo nok også på torsdag hvor jeg skal til jordemoder :P øv øv

Ja den skal nok veje 3 kg ekstra eller noget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den skal nok veje 3 kg ekstra eller noget :P

hehe ja :P men tror det kommer an på hvilken jordemoder man har, og læge for den sags skyld, for indtil videre har de bare spurgt hvad jeg selv har vejet mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også bare spurgt til min vægt, er ikke blevet vejet hverken hos læge eller jordemoder.

Vægten i dag siger +2 kg og jeg er nu 27+6.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe ja :P men tror det kommer an på hvilken jordemoder man har, og læge for den sags skyld, for indtil videre har de bare spurgt hvad jeg selv har vejet mig til :)

Hopper som regel frivillig på vægten men havde jo heller ikke egen vægt før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok spændt på hvad jeg i sidste ende har taget på.. er i dag 28+2 og vægten siger +8,0 kilo, så den er heldigvis "kun" steget knap et kilo på de sidste 3 uger :)

Hvad med jer andre? specielt ildtiger og dorita, da i vist nok er de eneste hvor vægten også stiger ;) hihi

Jeg glemmer hele tiden at veje mig. Skal nok prøve at huske det i morgen. Føler mig kæmpe stor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg købt en ny vægt og den siger sørme +9 kg ved bare ikke hvor de sidder henne kan kun se dem på maven i for lige et billede kom med et bud hvor de ellers sidder ^_^

post-5574-0-14752100-1369313254_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes din mave er super fin, og kan heller ikke se hvor de 9 kilo sidder :) Jeg har også taget 8,7 kilo på, og min mave er egentlig ikke så stor, så de må sidde alle mulige andre steder ;) Og så sagde jordemoderen fandme til mig i dag og min vægt da godt nok havde taget noget af et ryk :/ iiih altså :P Synes ellers ikke jeg ser kæmpe ud. I får lige et par billeder til sammenligning

post-5954-0-30777400-1369344355_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sagde min JM også til mig i går! Kan dog se i min VJ at jeg også har taget 3 kg på i løbet af 3 uger, så der er nok noget om det...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke nået min start vægt, men det nærmer sig da. Efter jeg blev udskrevet sidst har jeg taget 4 kg på, men havde også tabt 8 kg da jeg blev indlagt ( det er ca. 14 uger siden). Men lillemanden har det fint og ligger perfekt på kurven, så jeg er ganske rolig. Synes til gengæld at det går stærkt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes din mave er super fin, og kan heller ikke se hvor de 9 kilo sidder :) Jeg har også taget 8,7 kilo på, og min mave er egentlig ikke så stor, så de må sidde alle mulige andre steder ;) Og så sagde jordemoderen fandme til mig i dag og min vægt da godt nok havde taget noget af et ryk :/ iiih altså :P Synes ellers ikke jeg ser kæmpe ud. I får lige et par billeder til sammenligning

Der sidder lidt på røven ;) kan jeg se du har fået et stk go røv af at blive gravid ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme på vægten. Den sagde plus 6,5 :yay Er meget rolig nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26+5 vejer jeg +3 kg men der er også røget væske på :( lige mit sidst nye mavebillede 25+0 post-401-0-90065300-1369822690_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes ikke 3 kilo lyder af meget når du er så langt Lenna :)

jeg kan slet ikke styre min vægt, og synes ikke jeg spiser mere end jeg plejer, eller mere usundt for den sags skyld.. men her siger den altså +9,5 kilo, hvor jeg er 29+4.. desværre er jeg jo nu sygemeldt og skal holde mig i ro, samtidig med jeg sidder og skriver eksamensopgave, så det er så småt ved at gå op for mig at jeg nok ikke ligefrem kommer til at holde mig indenfor det anbefalede :( tænker jeg måske har lidt vand i kroppen, i hvert fald i benene, da jeg får ret vilde strømpemærker og det plejer jeg ikke at få.. men det er jo nemt at give det skylden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig under før-graviditetsvægt, helt præcis -5kg og er i dag 31+3. Jeg har lige været til kontrol med min graviditetsbetingede sukkersyge i dag og de var meget tilfredse med mig, så meget at de først vil se mig om tre uger (normalt skal man til kontrol 1 gang om ugen) Mine blodsukkerværdier ligger rigtig pænt, men jeg må også indrømme at jeg nogle dage virkelig skal tage mig sammen for ikke bare at skovle alt muligt usundt ind. Jeg håber jeg kan holde min vægtøgning på et absolut minimum, for jeg har bestemt nogle kilo i forvejen der skal knokles af efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 30+1 og vægten siger +2,5 ca.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha min vægt stiger og stiger......siger nu + 10 kg og er 31+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er i altså alle sammen heldige med den vægt! Jeg synes bare min stiger og stiger helt uhæmmet... Men nu har jeg pga sygdom tabt mig lidt over et kilo - derfor har jeg stadig 10 kg på og er i uge 29+0... Nu skal jeg også til at beherske mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så girls, nu er det at være noget tid siden sidste update - hvad siger vægten? ;)

Her 35+6 siger den +14,4 - så tvivler på jeg kommer til at holde mig indenfor de anbefalede 10-15 kilo ;) Men er fortrøstningsfuld, for har en del vand i kroppen, så håber og tror på det nok skal ryge hurtigt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 35+3 og vægten siger lige knap 7 kg ekstra...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at jeg på 5 uger har taget omkring 4 kilo på. UPS! Skal vist til at holde lidt igen med sommer-isen....

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at jeg på 5 uger har taget omkring 4 kilo på. UPS! Skal vist til at holde lidt igen med sommer-isen....

(null)

hihi, min svaghed er iskaffe, mums det er bare godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER