Dorita

Hvad siger vægten?

55 indlæg i dette emne

Hvor meget har I taget på? -hvis noget :) og hvis I vil ud med det :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan jo lige starte selv.

Er idag 19+5 og har taget 5-6kg på. Det er lidt for meget. Tog tre kg på den første månede, da jeg bare var så sulten. Så prøver lidt at holde igen, men det er bare så svært :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 19+1. Jeg er ca. 4,5 kg. under min startvægt. Har været oppe på 7 kg. under, så er begyndt at tage på :) Plejer ellers ikke at være glad for at tage på, men når det er pga baby, så er det ok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se jeg er 19+2 idag og har tabt 7 kg. Jeg spiser ikke rigtigt anderledes. Men har bare haft meget kvalme. Og det sætter sin begrænsning for sulten ;)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm tror jeg har taget 3-4 kg på men er ikke sikker da den eneste vægt jeg bruger er den ved jordmoderen fordi min egen ikke passer så den er smidt ud er 20+4 i dag ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm tror jeg har taget 3-4 kg på men er ikke sikker da den eneste vægt jeg bruger er den ved jordmoderen fordi min egen ikke passer så den er smidt ud er 20+4 i dag ^_^

Er glad for at du også har taget lidt på. Følte mig jo helt hvalagtig mod de andre to, der bare har tabt sig :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 19+5 i dag og har taget 2 kilo på hvis man regner ud fra startvægten da man blev gravid... synes det er lidt svært for tabte mig 4 kilo i starten, da jeg fra uge 6-15 kastede op flere gange dagligt.. men de 4 kilo kom hurtigt på igen, og så 2 mere - men synes der er stor forskel på 2 kilo og 6 kilo, så jeg regner altså ud fra min vægt før jeg blev gravid :rolleyes

Det skal lige siges at jeg før min graviditet talte kalorier og tabte 10 kilo, så at se kiloene komme på igen er ret svært for mig, selvom jeg ved det går til et godt formål ;)

Men når man bare ikke kan få nok smør på brødet, ender jeg nok med at blive temmelig stor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for at du også har taget lidt på. Følte mig jo helt hvalagtig mod de andre to, der bare har tabt sig :mam

Hæhæ ja syntes nu godt jeg måtte have taget mere på men min jordmoder siger det er helt ok og det gjorde scanningsdamen også hun sagde at hvis jeg fra uge 28 ikke tog på så var der noget galt for der tog baby 200 g på i ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 20+0 og har tabt 7 kg. Skal dog lige siges at jeg har hyperemisis og for højt stofskifte. Har været indlagt 2 gange, og får piller for at holde på væske og føde.

Ville virkelig gerne snart have en god og alm. graviditet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 20+0 og har tabt 7 kg. Skal dog lige siges at jeg har hyperemisis og for højt stofskifte. Har været indlagt 2 gange, og får piller for at holde på væske og føde.

Ville virkelig gerne snart have en god og alm. graviditet..

Puha, det lyder ikke rart. Håber du snart får det bedre!

Jeg er efterhånden kun 2 kg. under min startvægt. Synes det er gået pænt stærkt med vægten de sidste par uger! Men jordemoderen sagde det var fint, så det holder jeg fast i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh ha, lige nu tager jeg et kilo på i ugen :( ØV - håber godt nok ikke det fortsætter i det tempo :/ er kun 22+2 i dag..

hvor hurtigt stiger jeres vægt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager også ca et kg på om ugen pt. Skal vist til at overveje hvad jeg spiser ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er vægten uændret stadigvæk -14 kg men har også noget at ta´ af i forvejen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte mig 5 kilo i starten af graviditeten og er idag 23+3 og har stadig ikke taget på ;-) Nu har jeg så fået konstateret graviditetsbetinget sukkersyge og skal følge en diæt, så regner med at kunne holde vægtstigningen på en absolut minimum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været på vægten igen.

Er nu 23+5 og har taget 6 kg på. Er så glad for, det ikke er blevet ved med at gå så stærkt som i starten, men fygter det kommer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 23+1 og er nu nået til min før-graviditetsvægt. Synes der går ALT for stærkt pt!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 2,5 kg på indtil videre og er i dag i uge 21+6. Så det synes jeg er ok. Jeg håber, at vægten ikke eksploderer lige pludselig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dag 23+5 og her siger vægten +5,7 kilo.. men tænker er det ikke rimelig meget, når man tænker på hvad baby, fostervand, moderkage etc vejer??

Dorita, kan se du har været gravid før, og vores vægt følger lidt hinandens - må man spørge hvor meget du endte med at tage på ved sidste graviditet? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dag 23+5 og her siger vægten +5,7 kilo.. men tænker er det ikke rimelig meget, når man tænker på hvad baby, fostervand, moderkage etc vejer??

Dorita, kan se du har været gravid før, og vores vægt følger lidt hinandens - må man spørge hvor meget du endte med at tage på ved sidste graviditet? :rolleyes

Ja da :)

Jeg endte lige under 15, hvilket jeg syntes var ok. Det tog et halvt år at komme af med de sidste kg og det havde direkte sammenhæng med hvor meget søvn jeg fik ;)

Denne gang har jeg taget mere på i starten, men kan ikke huske om det har udlignet sig nu. Håber ihvertfald det gør det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da :)

Jeg endte lige under 15, hvilket jeg syntes var ok. Det tog et halvt år at komme af med de sidste kg og det havde direkte sammenhæng med hvor meget søvn jeg fik ;)

Denne gang har jeg taget mere på i starten, men kan ikke huske om det har udlignet sig nu. Håber ihvertfald det gør det ;)

Personligt synes jeg også at 15 kilo er acceptabelt, så håber lidt mit forløb er ligeledes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dag 24+5 og vægten ved lægen i mandags sagde + 5,3 kg og det sidder så mest på maven ^_^ som i måske kan se her

post-5574-0-79667800-1366369603_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dag 24+5 og vægten ved lægen i mandags sagde + 5,3 kg og det sidder så mest på maven ^_^ som i måske kan se her

Sikke en fin mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mave :)

Mange Tak ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 24+0 og vægten er lige omkring hvor jeg startede da jeg blev gravid +/- et par 100 gram, alt efter hvilken dag jeg sammenligner med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er status med jer andre?

synes stadig min vægt suser derudaf :/ er i dag 25+4 og vægten siger +7,1 :/ Tror desværre noget af det sidder på røv og lår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER