DitteJ

Sengerand - Neutral eller med farver / figurer?

8 indlæg i dette emne

Ja! Jeg er blevet lidt forvirret. Er ved at være nået til det projekt der hedder sengerand, og ville have lavet en sød en i en blanding af stof med farve og mønstre. Selvfølgelig ikke mange farver så det bliver mega vildt ;) Men hvor der alligevel sker lidt, om ikke for ungen, så for moderens skyld. :7himmel Men men.. Kan ungen sove i det? :o

Altså det er til min stokke sleepi så den lille kommer ikke derover, at ligge om natten de første måneder, da svigerfamilien kommer med en vugge - med hvidt "for".

Ej, jeg skal altså lige bruge lidt erffaringer her :D Sød og farverig, eller hvid og romantisk? Har også en masse "bomuldsblonder" og kniplinge fra min bedstemor så den hvide ville jo også blive meget sød. :rolleyes Og sengen er cherry, så hvid ville ikke forsvinde. Hvad siger i?

Og skal der en sengerand i en kravlegård? For hvis ikke jeg kan proppe farverne ned i sengen må jeg finde noget andet at gøre ved dem ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en som på den ene side har et sødt mønster, og som er helt pink på den anden side :)

De første 6-7 måneder, var det søde mønster indad.. Nu har vi lige vendt den, fordi hun ellers ikke kan sove fordi hun skal sige godnat til alle de små figurere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en af de tykke zebra sengerande, hvor vi har den ensfarvede side indad. Ellers vil Anabella bare ligge og snakke med mønstret - det gør hun ind imellem med dynen bare..

Hun kom allerede på eget værelse og i tremmeseng, da hun var 3 mdr og det har været godt med en ensfarvet soveplads!!

Jeg synes ikke der skal være for meget "spræl" ved/i sengen, da det er lettere for baby at finde ro uden - alt skal jo udforskes!!

Derimod kan du snildt gøre det i kravlegården, den er jo netop til at være vågen i og udforske ;)

Det er bare min mening!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge en hvid og romantisk :wub for så kan du vælge lige det sengetøj du vil, og det ser stadig super godt ud sammen.

Det har vi gjort herhjemme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt en ensfarvet grøn. :) Det har både været fordi jeg har hørt at mønstrene kan distrahere dem, når de skal sove, men også for at det ikke skal se for rodet ud med sengetøj med forskellige mønstre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak de damer :tak Den bliver hvid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min SP sagde det var en god ide med dyr el lign på, for det ville være en tryghed for dem, men om det er fordi jeg allerede havde lavet en med bamser på eller ej ved jeg ikke ;) Hun bliver distraheret af dem (endnu) når hun skal sove, men kan underholde sig selv lidt hvis f.eks hun vågner og jeg er i bad el lign..

Men hvis med blonde lyder så fint og som Amina siger så kan du vælge alt sengetøj til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en hvor der er mønster på den ene side og fugle på den. Der sker egentlig rimelig meget på den, nu jeg tænker over det. Det har egentlig aldrig været et problem for Ronja - i hvert fald ikke noget jeg har observeret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER