GrønFrø

Babyudstyr - De bedste køb

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Kunne det ikke være hyggeligt med en inspirationstråd over de bedste køb vi har gjort. :shop

Jeg kan starte med mig selv....

Jeg har lidt svært ved at styre mit shoppegen, når det kommer til babyudstyr, så jeg har virkelig købt meget :oops

Der er helt klart noget, jeg er mere glad for end andet. Det jeg er mest glad for lige nu er:

Babysafe Sleeper og B-smart klapvogn

Det er simpelthen så super godt at den lille kan ligge helt ned, når vi kører. Og klapvognsdelen, som jeg kan klikke Sleeperen på, gør det bare helt perfekt. Jeg har faktisk ikke barnevognen med nogen steder, jeg bruger Sleeperen. Den er så nem og baby skal ikke flyttes fra autostol over i barnevogn, han kan bare sove videre.

Boppy ammepude

Det er bare en helt fantastisk pude - så god!

VOKSI

Jeg har netop købt en original VOKSI classic, og den er jeg virkelig glad for. Før brugte vi lift i barnevognen, men lillemanden sover bare så meget bedre i posen. Jeg har også købt en sommerdyne, men den er ikke taget i brug endnu. Da jeg skulle bestille posen, blev jeg lidt nærig, så jeg købte ikke en bæreplade - det har jeg lidt fortrudt, så det er måske det næste, jeg skal have fat i :)

Hvad er jeres bedste køb?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De ting jeg er allermest glad for er

- x-dream stellet på barnevognen

- vores voksi pose. Skal også have fat i sommerdynen.

- Doodoo bamsen

Alle sammen ting der hjælper hende i søvnen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart alle mine vikler og bæreseler. De gør bare livet med barn så meget lettere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ting jeg umiddelbart er mest glad for, er:

- odder zip med letvægtsstel

- voksi posen

- puslekommoden, så vi har pusleplads på børneværelset i stedet for på badeværelset, som vi overvejede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart alle mine vikler og bæreseler. De gør bare livet med barn så meget lettere.

Ja, jeg glemte da helt min strækvikle. Den ville jeg heller ikke undvære :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ting jeg har været mest glad for:

"legeting"

- Kanin nusseklud (købte den først da hun var 4 mdr. og hun har været en drøm at putte siden da)

- Dragen Walter spilledåse (Den kan altid gøre hende glad når hun er helt hysterisk)

- Sophie Giraf

"praktiske ting"

- B-smart klapvogn (nøj - hvor er min mand solgt hvad angår den klapvogn)

- Mei Tai bæresele/slynge (dejligt endelig at kunne komme rundt med hende på en anden måde)

- En wallsticker til C's dør, hvor der er en prinsesse og der står her bor prinsesse C***** (måske fjollet, men hvor er vi dog glade for den og C elsker at se på den)

I den anden boldgade

De 2 største fejlkøb:

- Lamaze aktivitetstæppe, der kan dreje (Vi troede hun ville kunne lide den, men det kunne hun ikke, så den har aldrig været brugt, heldigvis købt på tilbud, men stadig til 300kr.)

- Skråstol (den har hun aldrig været fan af, gider ikke sidde der mere end 2-3 min.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte også helt min pusletaske. Det er en storksak Elisabeth, den er super flot, perfekt i størrelsen og så har den masser af praktiske rum/lommer.

Mit største fejlkøb må være brugt børnetøj.. Jeg købte noget forskelligt inden lillemanden blev født for at have lidt. Jeg har bare næsten ikke fået det brugt. Vi fik en del tøj i barselsgave, og så havde jeg også selv købt lidt nyt - og det er det, der bliver brugt. Jeg har en dreng, der ikke gylper, så vi bruger faktisk ikke så meget tøj, som jeg havde forestillet mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert Odder ZIP på xdream stellet, slee bee posen og isofix base til den første autostol...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedste køb

Voksi

Base til autostol ( hader at bakse med selen )

Brio Sing kombivogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja, vil også tilføje

- base til autostol, helt klart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for at vi ikke gik ned på udstyr omkring hendes barnevogn. Hun ligger i den hver dag i mange timer, så jeg er sindsygt glad for at vi købte voksipose og en god madras.

Da vi kom hjem fra hospitalet og amningen stadig var noget virkelig rod, var jeg rigtig glad for at vi på forhånd havde købt brystpumpe og at jeg havde købt 2 brikker nan, i tilfælde af at det hele skulle kokse, og vi ville stå og mangle - og allerede da hun var 4-5 dage gammel fik vi behov for den.

Jeg er også rigtig glad for min strækvikle og mai tai.

Inden hun kom var mit bedste køb helt klart et bækkenbælte. Jeg havde bækkenløsning, og det var GULD værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt en Baby Jogger City Mini -klapvogn, og selvom vi lige har købt den, så kan jeg mærke, at jeg kommer til at ELSKE den :loveshower

Eller er jeg meget glad for at vi har købt/fået:

Odder Zip barnevogn

Voksiposen

Bronzeaftryk af Valdemars hånd og fod (fint og dejligt et minde!)

Forsølving af Valdemars første sut (også superdejligt minde)

Vores stofbleer - især lommebleerne med knapper fra Bumgenius

Fisher Price stableskåle

Fisher Price aktivitetsbord (Det hedder noget med poptivity, men jeg kan ikke huske hvad...)

Babycubes opbevaringsbokse til babymad - så er det let at lave store portioner lækker babymad og fryse ned

Alle vores gylpeklude :D Vi har MANGE, men vi bruger også MANGE, eftersom vi bruger dem som hagesmække også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart Voksi'en. skal have somerdynen, helt sikkert!

ellers:

skråstolen

bamse og ælling bamser. hun ÆLSKER dem

Sofie giraf - hun har først fået den for 2 dage siden, men det er det eneste legetøj hun ikke smider på gulvet med det samme ;)

stofbleer (til gylp) - vi har et gylpebarn så vi har ca 50 stk og alligevel vaskede jeg dem 2-3 gange om ugen i starten for at der var nok :blink

suttesnor

Absolute største fejl køb er kravlegården som hun kun gad i kort tid og som nu er solgt igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ting vi elsker:

Stræk vikle

Barnevogn

Musik uro over vuggen

Små letvægts stof legetøj man ikke slår sig selv i hovedet med

Microbølgeovn (ved godt det ikke er en baby ting men syns den er uundværlig til flasker og babymad)

Ting vi ikke fik brug for:

Amme pude (bruger dyne/pude)

Voksi pose (bruger lift)

Blespand (bruger billige affaldsposer)

Pusletaske (bruger billig stofnet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER