MayBelieve

Lige testet positiv...

7 indlæg i dette emne

ENDELIG kan jeg oprette mig her på babyklar.dk.. Jeg har været her tidligere, men meldte mig ud. Min første graviditet endte kort fortalt med en provokeret abort i uge 15 grunden downs... (konstateret efter NF og moderkagebiopsi - risikogruppe 1:2) Dette var i maj sidste år.

De første måneder efter ventede vi lidt, for at sikre at kroppen var klar, men nu var vi altså også ved at være utålmodige. Så for en måned siden - nøjagtig - kontaktede jeg min læge og spurgte om vi kunne få hjælp. Håbet var ved at smutte lidt. I mandags var jeg ved min læge, og vi blev henvist til Copenhagen Fercility Center :-)

Og så her i dag, hvor jeg skulle have haft min menustration... så kom den jo ikke!

Tænkte jeg prøver at teste, selvom at jeg havde lovet mig selv, ikke at sige på det "tog" igen. Jeg syntes det tog for hårdt på mig, når jeg kom til at teste allerede et par dage før forventet menustration.

OG NU ER DEN SKISME POSITIV!

Jeg tør næsten ikke håbe, men er samtidig ovenud lykkelig. JEg har ringet til min læge, og aftalt jeg kommer fobi fredag morgen - hvor vi aftaler næste forløb. JEg håber at jeg får et godt forløb, og måske nogle ekstra scanninger for at prøve at sikre tryghed... skal bare over den skide nakkefoldsscanning.

AJ HVOR ER JEG GLAD - og ville bare dele det med alle jer!

KRAM MARIANNE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiii!! Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Melder mig nok i gruppen snart selv, vil bare være helt sikker på at jeg rent faktisk er gravid, først. Har testet positivt med svage streger de sidste 3 dage, men tør ligesom ikke helt at tro på det endnu..:) Jeg ved godt det er fjollet, men... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-) Tak til alle!

Millivanilli.. jeg tror nu ikke at der er meget at komme efter, selvom at stregerne er svage :-) Det er vist meget normalt, da hcg niveauet endnu ikke er så højt! Men håber snart at du føler dig sikker :-)

Jeg fik i dag aftalt med min læge, at jeg kigger forbi i næste uge, og taler med sygeplejersken, og d. 4 april til samtale med min læge. Nu skal de næste 8 uger altså bare GÅ HURTIGT, så jeg er ude af risikogruppen!!!

M

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den posetive test...... Dejligt med endnu en mer i denne gruppe, som dog stadig er lille :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, og velkommen til. Jeg glæder mig til at følge dig.

Ihh nu er vi snart en, to, tre, mange...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER