brineh

Hjælp - køb af børne toiletsæde?

7 indlæg i dette emne

Vi har længe tænkt over at få købt sådan et børne toiletsæde, David er begyndt at ville på toilettet i vuggestuen og vi sætter ham os på vores toilet når han har været i bad om aften..

Så tænker det er på tide at han får et der passer hans lille numse :)

Så er der nogle af jer som der kan anbefale et godt mærke eller toiletsæde til børn? :)

Kh Sabrina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har den far baby Bjørn, og den er rigtig god herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte dette og var glade for det. Jeg har også veninder der har brugt det til deres børn og har været glade for det.

babydantoilettræner-p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også Babybjørn her. Meget lettere at indstille end de andre vi har prøvet, plus det har været langt det mest stabile bræt, når det sidder på (det hverken vipper eller rokker, som jeg faktisk synes den på det billede i indlægget overfor gør)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte dette og var glade for det. Jeg har også veninder der har brugt det til deres børn og har været glade for det.

babydantoilettræner-p.jpg

Den har vi også, og Maria er rigtig glad for at sidde på den. Hendes storesøster brugte den også, og hun var også glad for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde et family toilet seat, hvor børnebrættet er integreret i låget og bare skal klappes ned. Super smart! Kostede omkring 500kr men var det hele værd for børnene blev usikre når de der andre børnesæder ikke sad fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER