Dorita

Navne

22 indlæg i dette emne

Har I nogen i tankerne? Og vil I ud med dem? Jeg kunne godt bruge lidt inspiration ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nu ved vi jo hjemme hos os, at vi skal koncentrere os om drengenavne :) .....i denne omgang :rolleyes

Vi har selvfølgelig nogle navne, vi går og pusler med, men vi vil ikke kunne fastlåse os på et navn før vores søn er født. Han skal selv være med til at "fortælle" os, hvad han skal hedde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk besluttet os for et navn :) Vi ville egentlig heller ikke fastsætte os på noget endnu, men vi kommer tit til at kalde ham det når vi taler om ham, så nu ville det bare virke helt forkert at kalde ham noget andet ^_^

Så 10. august +/- kommer lille Elliot til verden :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er super sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååh en lille Elliot :wub Det var jo også det vores kommende søn skulle have heddet ... indtil han blev en pige og derfor ikke skal hedde det længere haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååh en lille Elliot :wub Det var jo også det vores kommende søn skulle have heddet ... indtil han blev en pige og derfor ikke skal hedde det længere haha :D

Det er meget heldigt for jeres pige, hun var måske blevet drillet lidt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er super sødt :loveshower

Taak, er også helt vild med det :D

ååh en lille Elliot :wub Det var jo også det vores kommende søn skulle have heddet ... indtil han blev en pige og derfor ikke skal hedde det længere haha :D

Ej hvor sjovt :) Der er faktisk ikke ret mange der hedder det i Danmark.. Boede vi nu i USA, kunne din lille pige sagtens hedde Elliot ^_^ Meeen jeg ville også have valgt et andet navn til en pige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Elliot kan nemlig godt bruges om piger også, men ja det er slet ikke brugt herhjemme som andet end drengenavn så vi må finde på noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi venter en dreng denne gang også, hælder vi nok til det skal være en Mathias :wub Men kan også godt lide navne såsom Noah og Liam. Men Liam er nok lidt udelukket, da det jo minder meget om William - altså det ender jo på Liam :rolleyes

Pigenavne !? Der er vi nok igen denne gang lidt lost. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi snakket om:

Pigenavne:

- Phillipa

- Luna

- Sophie

- Karla

Drengenavne:

- Liham (udtales Liam)

- Oskar

- Konrad

- Bertil

- Valdamar

- Villas

Men vi ved først den 21.3 om vi får en pige eller en dreng, men min underbevisthed siger mig der er en lille pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke bestemt os endnu, men jeg er til

Noah

August

Villads

Lucas

Valdemar

De er allesammen top 50 navne, men det gør mig ikke det store... Der er max 20 ud af 1000 der har et af navnene, så mon ikke vi overlever ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden vil så ikke vide hvad det bliver

Men hvis det bliver en pige så er vi begge 2 helt vilde med Lily, Men vi har også navne som Sabrina og Ida

Og Hvis det bliver en lille dreng så er flg. navne oppe Mikkel, Jacob og Rasmus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig i navnet Rose. Manden er ikke helt overbevist, gider vist ikke tage stilling, før vi kender kønnet. Glæder mig sådan til det bliver mere konkret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu ved vi jo at vi skal snakke pigenavne :loveshower

Jeg kan godt lide Rose, Asta og Liv. Min mand har foreslået Andrea, men det er jeg ikke helt lun på. Synes godt nok det er svært. Det skal helst være et lidt kort navn, da vi har et meget tungt efternavn. Har I nogle forslag til korte, pæne pigenavne? :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med Alma og Liva. Asta, Olivia, Cilje, Freya, Felicia og Maise synes jeg også er fine navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu ved vi jo at vi skal snakke pigenavne :loveshower

Jeg kan godt lide Rose, Asta og Liv. Min mand har foreslået Andrea, men det er jeg ikke helt lun på. Synes godt nok det er svært. Det skal helst være et lidt kort navn, da vi har et meget tungt efternavn. Har I nogle forslag til korte, pæne pigenavne? :tak

Af korte navne kan jeg bl.a. godt lide Gry, Bella, Silje, Silke, Naja, Freja :)

Men vi har nemlig et kort efternavn, så hvis vi skulle have haft en pige ville jeg gerne have et langt navn :) Vores favoritter var Isabella og Annabella (kunne så forkortes til Bella ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI har snakket om et par navne, men venter med at bestemme os. Vi vil nemlig gerne lige se guldklumpen om hvilket navn der passer ham, før andre for det af vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Mille og mulig_mor. Gode forslag :)

Alma er kommet på listen. Problemet med Liva er, at det hedder min mands søster. Så det går selvfølgelig ikke. Det er også derfor han ikke synes Liv er så godt, det bliver for tæt på. Øv.

Isabella og Annabella er bare så flotte. Der er mange flotte pigenavne. Måske skal jeg bare være ligeglad med at vi har et tungt efternavn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi snakket om:

Pigenavne:

- Phillipa

- Luna

- Sophie

- Karla

Drengenavne:

- Liham (udtales Liam)

- Oskar

- Konrad

- Bertil

- Valdamar

- Villas

Men vi ved først den 21.3 om vi får en pige eller en dreng, men min underbevisthed siger mig der er en lille pige

Hvor er det nogle smukke pigenavne!!!

(Har en Karla fra '09 og en Fillippa Luna fra '12)

Og så kommer der en lækkermås mere til november - nok endnu en pige, som formentlig skal hedde: Fiona, Vilma eller Europa!

Hehe hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hjælp :)

Vi for en skøn lille pige

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er for meget at kalde hende ella sofia, eller det "bare" skal være sofia. Vi har nemlig både et mellem og efternavn bagved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hjælp :)

Vi for en skøn lille pige

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er for meget at kalde hende ella sofia, eller det "bare" skal være sofia. Vi har nemlig både et mellem og efternavn bagved ;)

Jeg syntes du skal holde dig til et fornavn når i også har mellem og efternavn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før vi vidste kønnet havde vi også to lister:

Dreng:

David

Noah

Benjamin

Daniel

Jonatan

Silas

Adrian

Pige:

Sarah

Magdalena

Freja

Røskva

Benedikte

Dinah

Caroline/Karoline

Vi har jo valgt os frem til et navn på listen, men det er hemmeligt, for vi aner jo ikke, hvad hun er for en, når hun kommer ud... Elias var jo heller ikke førstevalget, men han lignede bare IKKE en Martin, da han kom ud - så vi venter med at afsløre navnet til vi har lært hende den lille at kende lidt bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER