Tøs

Hurtig hjælp søges..

14 indlæg i dette emne

Frederik har nu ikke haft bonus i 3 dage, han er max pylret men virker ikke som om han prøver og komme af med noget. Han får 6 ml laktulose om dagen 3 om morgen og 3 om aften.. Skal jeg ringe til lægen? Og kan de evt gøre noget for ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min første tanke er:

masser af væske i ham.... (evt. sveskemos, kan ikke lige se hans alder).... og så eller cykle med ben og massere mave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej...

Jeg har læst herinde, at fennikle-te skulle være rigtig godt mod evt forstoppelse.

Men jeg har ingen erfaring med det... Så kan ikke sige så meget om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til lægen, måske han anbefaler en større dosis - men ellers som Sara skriver væske væske væske og så sveskemos, gerne blandet i noget andet. En flaske med sukkervand (ville godt turde give 150 ml) er også en mulighed. Han skal ikke have ondt det lille pus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet de sidste to dage med: sukkervand, fennelke the, cykle ben, hoppe på skødet, sveskens hjælper bare ikk på nogen af dem det er prøvet mange gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet de sidste to dage med: sukkervand, fennelke the, cykle ben, hoppe på skødet, sveskens hjælper bare ikk på nogen af dem det er prøvet mange gange..

Så ring til lægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :) det viser sig så at jeg skal da bare lette mit bekymrende moderhjerte her inde også var der bonus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay det er Det jeg kalder BK magik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har mange evner herinde på BK - bare sig til så arrangerer vi en gang bummelum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har mange evner herinde på BK - bare sig til så arrangerer vi en gang bummelum :)

Ha ha... fed kommentar! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gætter at du giver flaske, siden det er (var - dejligt ;) ) et problem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har mange evner herinde på BK - bare sig til så arrangerer vi en gang bummelum :)

:lolhit :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja begge drenge er flaske børn og har været det stort set siden de blev født, de fik mme i sonde den første ugen mens jeg prøvede og få amningen igang men havde ikke nok mælk til to så tror jeg opgav helt da de var to uger. Men det er først efter de er begyndt på mos og grød at det er et problem til tider.. De er 7 måneder nu så de er jo ved og være nogen store basser over 8 kg lidt vildt for de vejede 2045 og 2340 da de blev født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har mange evner herinde på BK - bare sig til så arrangerer vi en gang bummelum :)

Ej - kan I så ikke lige arrangere det herhjemme? Vi er også i bummelum-problemer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER