Stbaby

Nupo og familie

7 indlæg i dette emne

Jeg har bestilt en prøvepakke Nupo. Har aldrig prøvet 'pulverkure' men nu har jeg hørt meget godt om det så nu skal det prøves.

Har tænkt at det kun skal være frokost, da jeg som regel spiser frugt til morgenmad og aftensmaden er sammen med familien og samme slags mad som dem (og da det er mig der laver det er det også mig der sørger for at det er sundt).

Jeg fortalte manden at jeg havde bestilt noget Nupo og han blev lidt halvsur og mente det var spild af penge for 'hvorfor kunne jeg ikke bare spise sundt i stedet'.

...og det har han jo ret i!

Hvordan 'forsvarer' i over for familien at i har 'brug' for Nupo?

Især jer der kun spiser Nupo og ikke rigtig mad.

Nu er ungerne ikke hjemme til frokost, så jeg tror ikke de opdager jeg tager Nupo, og har faktisk heller ikke lyst til at de skal vide det. For for mig er det noget af et nederlag at jeg 'ikke bare kan spise sundt', og for mig er det ikke et godt signal over for ungerne, for jeg skal jo være deres forbillede og det er mig der skal lære dem sunde spisevaner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har faktisk tænkt på det samme her i weekenden. Vil helst heller ikke have at ungerne skal vide det ;) Så har bestemt at i weekenderne, der står den kun på nupo om morgen og eftermiddag, men aftensmad og frokost spiser jeg sammen med de andre, bare mindre af det ;) I hverdagene er ungerne jo ikke hjemme, så der står den på nupo hele dagen, undtagen aftensmad, som vil være det samme som de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de gange jeg har prøvet har jeg jo bare sagt at det prøvede jeg og så lavede jeg noget andet mad til familien.

Problemet er at man selv går død i det når man kun kan leve af 6 pakker om dagen. SÅ det bliver 4 pakker om dagen når jeg starter igen og så alm. sund aftensmad. Så er alle glade.

Men jeg har aldrig fået nogen kommentarer herhjemme på de ting jeg prøvede. Dengang jeg var på vægtkonsulenterne, stod manden og snittede grøntsager sammen med mig :) Sjovt nok tabte han sig slet ikke dengang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iøvrigt vil jeg lige sige at der er 1 pk nupo for 99 kr. i den her uge i Super Brugsen. Der er 12 portioner i sådan en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker suppen (Spicy thai chicken), mest fordi jeg synes den smager super skønt! Der blvier lavet normal mad, da jeg tror min krop har behov for det der med at tygge og så føler jeg mig mere mæt. Så en blanding af TV2's GO kur, og nupo er det nu for mig vedkommende :-)

Hvis du har det bedst med at skjule det, så synes jeg du skal gøre det. Min mor brugte det også da jeg var barn, og jeg tænkte slet slet ikke over det. Jeg smagte det engang og derefter havde jeg bare ondt af hende, at hun blev nødt til at spise det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu aldrig skullet "forsvare" det herhjemme. Jeg blander mig ikke i hvad manden spiser, hans liv,hans mad. Og så skal han ikke blande sig i hvad jeg spiser, eller ikke spiser. Børnene? De syntes (sidst jeg var igang) at det var sjovt mor sku ha sån nogle shakes. Alle sku smage en mundfuld, og ingen har plaget siden :lolhit

Kan iøvrigt anbefale at drikke shaken langsomt. Så mætter den lidt mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey! Jeg synes ikke du skal tænke den som usund. Den indeholder jo præcis alle de vitaminet man har brug for. Nupo bliver jo anbefalet af flere diatister til at sætte vægttabet igang og jeg tænker faktisk at det er det bedste at spise/drikke frem for selv at bruge en masse energi på at udregne vitaminet og kalorier hver dag. Det er gjort for dig i Nupo. Jeg spiser selv 4 poser Nupo pr dag og aftensmad. Og min søn smager i ny og næ men tænker ikke over det ellers tror jeg. Held og lykke og lad os følge hinanden ... :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER