Unknown

Anbefal et legekøkken.

12 indlæg i dette emne

Overvejer Zoey skal have et legekøkken. Hvilken vil i anbefale ? Og har i set dem til en god pris nogle steder? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tilde har det fra IKEA og det er bare super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også det fra IKEA som inkl overskab koster ca 700 kr. Derudover kan man købe forskellige tilbehørspakker til omkring - jeg mener det var 30 kr stk. Personligt synes jeg at det virker meget mere stabilt end de plastikkøkkener vi så på inden vi købte dette til M. Det er faktisk forholdsvis pænt, og så er der nogle plastik-fødder med så det kan forhøjes efterhånden som barnet vokser. Vi bruger dem dog ikke endnu, selvom M er lige knap 1 meter høj, fordi det ikke er nødvendigt og så KAN det være svært at nå overskabet.

Ulempen vil jeg sige er, at skabene er rimelig stramme, så de kan være svære for børnene at få op selv. M fandt dog ret hurtigt ud af, at vasken kunne pilles op, så hvis hun ikke kan åbne skabet piller hun bare vasken ud så hun kan komme ind i skabet den vej :lol

Enig :)

Dog kan magneterne til skabene justeres, så de ikke er så stramme - Erica kunne nemlig heller ikke åbne dem i starten.

Vi er rigtig glade for at have et køkken, der er til at holde ud at kigge på og have stående fremme (vores står i køkkenet). Dog havde Tumlepigen også købt et rigtig fint trækøkken, kan dog ikke huske hvor det er fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for Brio. Men har slet ikke set de andre, så kan ikke sige noget om forskel.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig :)

Dog kan magneterne til skabene justeres, så de ikke er så stramme - Erica kunne nemlig heller ikke åbne dem i starten.

Vi er rigtig glade for at have et køkken, der er til at holde ud at kigge på og have stående fremme (vores står i køkkenet). Dog havde Tumlepigen også købt et rigtig fint trækøkken, kan dog ikke huske hvor det er fra.

:)

Og vi er rigtig glade for det køkken! Det er fra Milios, den turkise/limegrønne udgave. Det fås flere steder, vi købte det hos LirumLarumLeg på nettet (er på fra mobil, så kan ikke linke).

Jeg kan godt lide farverne (fås også i hvidt) og at det ikke er så stort, for så kan vi flytte det fra stue til køkken uden problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har det her fra Djeco (Annas er i farverne gul/lyserød/pink og grøn) og hun har leget rigtig meget med det! Det er ikke ret højt, hvilket jo er rigtig godt for de helt små :)

Annas var en fødselsdagsgave fra mormor, men jeg har set det koster 570 kr. hos lirumlarumleg.dk

00041979RESIZED_large.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu skal noah ikke have et endnu, men laengere fremme, saa kom til at lure... Det her i trae er da saa fint :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har det fra ikea og har været rigtig glade for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Og vi er rigtig glade for det køkken! Det er fra Milios, den turkise/limegrønne udgave. Det fås flere steder, vi købte det hos LirumLarumLeg på nettet (er på fra mobil, så kan ikke linke).

Jeg kan godt lide farverne (fås også i hvidt) og at det ikke er så stort, for så kan vi flytte det fra stue til køkken uden problemer.

Det er her: http://www.denlillebazar.dk/product.asp?product=1889

Det er på tilbud til 399 men desværre midlertidig udsolgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal noah ikke have et endnu, men laengere fremme, saa kom til at lure... Det her i trae er da saa fint :7himmel

Hehe, jeg havde faktisk spekuleret på, om det med legekøkken var relevant, når man ventede en dreng:-)

Janod laver bare de fiiiiineste ting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER