Vinnus

Randers

35 indlæg i dette emne

Det er rart at høre fra nogle som kender dem der Cepheus. Hvordan anderledes regler?? Hold da op det var billigt :) Selv for Herning standarder :P

Nogle ting når man snakke indvendig vedligeholdelse skal man selv stå for, men det kan man få oplyst dernede. De er meget flinke. Fx så må barnevogne og klapvogne ikke stå i opgangen og ned til kælderen var der ingen rampe. Så jeg ringede og spurgte om de ville sørge for sådan en. En uge senere stod der en rampe dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for det :)

Jeg har kigget ved dem der Cepheus. De har nogle fine lejligheder til en overkommelig pris :)

Der er mange som snakker om Vorup? er det en forstad til Randers?

Kenneth har også snakket om det, men udtaler det på en sjov måde :P

Det er nemlig også min opfattelse af Randers. Hyggelig :)

Ja på ægte randhusiansk udtales Vorup som Våååårp... Vorup er et hyggeligt boligområde som ligger sydvest for midtbyen (syd for Gudenåen) men det ligger tæt på midtbyen og der er gode busforbindelser derfra (bybusser hver kvarter :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :)

Jeg har kigget ved dem der Cepheus. De har nogle fine lejligheder til en overkommelig pris :)

Der er mange som snakker om Vorup? er det en forstad til Randers?

Kenneth har også snakket om det, men udtaler det på en sjov måde :P

Det er nemlig også min opfattelse af Randers. Hyggelig :)

Yep Vorup er en forstad, ligesom Kristrup ( hvor jeg bor ^_^ ) er ;)

Der er super hyggeligt ude i denne ende af byen hvis jeg skulle sige det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle ting når man snakke indvendig vedligeholdelse skal man selv stå for, men det kan man få oplyst dernede. De er meget flinke. Fx så må barnevogne og klapvogne ikke stå i opgangen og ned til kælderen var der ingen rampe. Så jeg ringede og spurgte om de ville sørge for sådan en. En uge senere stod der en rampe dernede :)

Ok, er det sådan med hvis komfuret går i stykker eller sådan noget?

Det lyder ellers cool nok :)

Ja på ægte randhusiansk udtales Vorup som Våååårp... Vorup er et hyggeligt boligområde som ligger sydvest for midtbyen (syd for Gudenåen) men det ligger tæt på midtbyen og der er gode busforbindelser derfra (bybusser hver kvarter :) )

Heheh ja det er sådan han udtaler det :)

Glæder mig bare så meget til at komme til bo tættere på ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, er det sådan med hvis komfuret går i stykker eller sådan noget?

Det lyder ellers cool nok :)

Nej da varluften i vores ovn gik så skiftede de den. Men da jeg tabte en parfumeflakon ned på kanten af håndvasken og slog et hjørne af, skulle vi selv erstatte vasken. Så det er især på badeværelset.

Man får en liste over hvad du selv skal betale for. Fx hvis cisternen på toilettet går i stykker så er det vidst nok Cepheus der kontakter en håndværker, men du betaler.

Man får listen ved indflytning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej da varluften i vores ovn gik så skiftede de den. Men da jeg tabte en parfumeflakon ned på kanten af håndvasken og slog et hjørne af, skulle vi selv erstatte vasken. Så det er især på badeværelset.

Man får en liste over hvad du selv skal betale for. Fx hvis cisternen på toilettet går i stykker så er det vidst nok Cepheus der kontakter en håndværker, men du betaler.

Man får listen ved indflytning.

Ah på den måde :)

Tak for svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah på den måde :)

Tak for svar

Var så lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg bor i Randers og er lærerstuderende... Jeg har været i praktik på Hobrovejensskole, som jeg kan anbefale på det kraftigste... Skolen ligger godt nok i et socialt belastet område (ikke med indvandrer, men med danske familier, hvoraf en del af dem har problemer af den ene eller den anden art) Jeg anbefaler den fordi skolens ledels og deres lærerteam er rigtig dygtige og håndterer de problemer der måtte være efter bedste evne, derudover har skolen en meget konsekvent anti-mobbepolitik...

Men der er mange andre gode skoler (Østervangsskolen, Rismølleskolen, Nyvangsskolen, Vestervangsskolen og Søndermarkskolen) jeg også godt kan stå inde for (har været der som lærervikar... Børnehaver osv. ved jeg intet om.... Men håber at du kan bruge mit svar :)

Så fandt jeg endelig en lejlighed, som ligger på Viborgvej :)

Jeg kan se at den hører under Hobrovejens skole, som du anbefalede. Udover den der mobbe politik, hvad er ellers godt ved skolen?

Min datter går pt. på en skole hvor de kører med trivselspolitik istedet for mobningspolitik, hvilket faktisk fungerer fint, da der er fokus på om børnene er veltilpasse i skolen. Det er desuden en pædagogisk skole, som tænker lidt udenfor normerne med hvordan man skal lære, bla ved at sætte tingene i praksis :)

Det kan jeg godt lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg endelig en lejlighed, som ligger på Viborgvej :)

Jeg kan se at den hører under Hobrovejens skole, som du anbefalede. Udover den der mobbe politik, hvad er ellers godt ved skolen?

Min datter går pt. på en skole hvor de kører med trivselspolitik istedet for mobningspolitik, hvilket faktisk fungerer fint, da der er fokus på om børnene er veltilpasse i skolen. Det er desuden en pædagogisk skole, som tænker lidt udenfor normerne med hvordan man skal lære, bla ved at sætte tingene i praksis :)

Det kan jeg godt lide :)

Jamen jeg synes at Hobrovejens skoles lærere er rigtig dygtige til at tage hånd om eleverne og de problemer de måtte have. Derudover indgår de i et projekt der hedder "bevægelse i undervisningen" så der tænkes alternativt i forhold til at eleverne skal være fysisk aktive i undervisningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ah ja den slags kender jeg godt til. det bruger de også noget af på den skole hun er på nu :)

Mange tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER