Kanske

...

6 indlæg i dette emne

Hvor er den lækker :)

Valdemar skal havde plads på vores store badeværelsesbord.. vi har plada til puslebord. men mine veninder har skiftet deres børn på bord, og det passer fint til puslepuden - og er lige ved siden af vasken. :) og med store skuffer under til alt mulig halløj..

- Jeg har købt vuggen altså VUGGEN! Super flot og lækker flettet vugge som

skal hænge i loftet. den måtte jeg bare eje. min farmor

er i fuld sving med at lave sengerend i lækre farver, så den lille mand i får viklet fingerne ind i alle snorene. ;)

- det smarte synes jeg er også at den bare skal hænge i en

krog, så den kan bare flyttes og fx tages med i stuen.. - hende jeg har købt den af har brugt den som sansegynge. og sansegyngens effekt har jeg set på mine veninders kulik børn - det var gud gave, i hvertfald til dem.. :)

Brian synes den er lidt for hippie, men det er vist meget almindeligt for os. Brian arbejder i skjorter, jakkesæt og sidder på kontor. og jeg er mere typen der har blomstret kjoler og gummistøvler på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brian synes den er lidt for hippie, men det er vist meget almindeligt for os. Brian arbejder i skjorter, jakkesæt og sidder på kontor. og jeg er mere typen der har blomstret kjoler og gummistøvler på ;)

Uden nogensinde at have set dig C, er jeg bare sikker på jeg vil elske din stil :-) elsker farver og fjol :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden nogensinde at have set dig C, er jeg bare sikker på jeg vil elske din stil :-) elsker farver og fjol :-)

Hahaha tak :) aaarmen det kunne jo være så skægt at se jer alle sammen en dag :) der er jo nogle helt igennem

pragtfulde kvinder imellem :)

- din tidligere oplæg om bolig lyder også som en skøn stil :)

- og ikke mindst har flere af jer, jo en fantastisk humør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder som en lækker vugge, kender flere som har været rigtigt glade for sådan en. Tror dog ikke den ville være god her. Tænker at Asgar og Anna ville konkurrere om hvem der kan gynge den højest :P

Her dog fået købt PUSLETASKEN i dag. Skrigende pink med et stort pindsvin på siden. Har nemlig været så ufornuftig at give min gamle pusletaske væk. Og det var naturligvis en af den slags man ikke kan få i Danmark og som var tilpas annonym at den ikke bare skreg at den var fyldt med bleer ;) Men nu har jeg omsider fundet en jeg kan lide.

Hahahaha ja det kan jeg tænke mig. - Brian har spurgt om jeg troede Valdemar blev dårlig, hvis han gyngede vildt. Hvortil jeg svarede aner det ikke, men at jeg nok synes det ville være lidt upassende, at forsøge at gøre ham dårlig når han skal sove.. ;) - Brian er kontormand med ti tommelfinger, har set ham lave hukler i væggen, så er ved at overveje taktik, til hvordan jeg forklarer ham at det er meget bedre, at få en anden til at hænge vuggen op ;)

Hahaha havde helt glemt jeg har købt. pusletaske ;) - jeg er nemlig "flyttet ind i den ".. den er så praktisk. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER