Roskildepigen

Har så meget legetøj...

12 indlæg i dette emne

Hej,

Vi er jo færdige med at få flere børn, så jeg skal have solgt babylegetøj + legetøj til "større" babyer - op til 2 år.

Jeg har så hulens meget, at jeg bare ikke orker at sætte det salg på nettet mere. Har forsøgt med sække, men folk vil se hver del for sig (selvom prisen er god). Portoen er så snart så dyr at der ikke er så meget salg i internettet mere som tidligere.

Jeg synes bunkerne har vokset mig over hovedet :) Og vil så gerne have tingene væk......

Så jeg leder efter et loppemarked el lign - er der nogen som kender til loppemarkeder med private i Roskilde området??

Håber I har nogen gode ideer til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige med på en lytter her. Dog ikke med børne-legetøj, men med så meget andet der har vokset sig i bundet i løbet af de seneste år...

Jeg mener der er kommet en butik i Ringstedgade (der hvor Plan A lå før, overfor Bjergtrolden) med second hand legetøj i god kvalitet. Eller også er det bare legetøj i god kvalitit?! Åh, kan ikke huske det... men der er en second hand legetøjsforretning i Roskilde, de reklamerer nogen gang i lokalavisen. Mon ikke de vil købe det hvis prisen er rigtig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor ikke i Roskilde, men hos os har der tidligere været børne loppemarked på det lokale biblotek.

Ellers var det måske en ide med en loppemarkedbod (så kunne du også få ryddet ud i andre ting)

Men det er vist mest om sommeren der er loppemarkeder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, der er jo forresten Købmand for en dag et par gange i løbet af sommeren. Men jeg ved ikke hvor gamle børnene skal være for at deltage der. Og der er det jo børnene der sælger, og ikke de voksne.

Der er også lignende arrangemenet i Svogerslev et par gange om året. Men som Kahe skriver, så er det jo mest om sommeren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med svorgerslev er vist kun om sommeren, og jeg vil så gerne af med det nu.

og så det nede i byen - er jo desværre også om sommeren, men regner med at deltager der :) (sammen med datteren altså).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i Randers er der børneloppemarked forår og efterår.. ved ikke hvordan det er i Roskilde og omegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har foræret til børnehaven og legestuen og lægen (de trængte til noget nyt)

Vi har et frivilligheds hus i Helsinge der samler ind til forældre i området der er trængt på økonomien, måske du kan finde noget nær dig?

Hvad med et flygtninge center?

Alt ovenstående er jo selvfælgelig kun hvis du vil forære det væk, ellers er børneloppemarkeder et ret indbrigende sted.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har foræret til børnehaven og legestuen og lægen (de trængte til noget nyt)

Vi har et frivilligheds hus i Helsinge der samler ind til forældre i området der er trængt på økonomien, måske du kan finde noget nær dig?

Hvad med et flygtninge center?

Alt ovenstående er jo selvfælgelig kun hvis du vil forære det væk, ellers er børneloppemarkeder et ret indbrigende sted.....

tænker også at jeg forærer noget væk, men der er jo nogen pænt store ting i blandt og mange ting som er faktisk nye, så jeg vil forsøge at sælge det.

Er der nogen som kender en hjemmeside hvor man kan annoncere loppemarkeder, så man kan få booket en stand på et af de kommende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er jeg den eneste der bli´r nysgerrig over hva du har i gemmerne`?? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der bli´r nysgerrig over hva du har i gemmerne`?? :lol

nope, jeg har tænkt det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har foræret til børnehaven og legestuen og lægen (de trængte til noget nyt)

Vi har et frivilligheds hus i Helsinge der samler ind til forældre i området der er trængt på økonomien, måske du kan finde noget nær dig?

Hvad med et flygtninge center?

Alt ovenstående er jo selvfælgelig kun hvis du vil forære det væk, ellers er børneloppemarkeder et ret indbrigende sted.....

Hertil kan nævnes dagplejen.....

En god idé vi allerede havde taget om vores aflagte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER