LouiseM

Fiberfyld (eller andet) til ammepude

8 indlæg i dette emne

Hej dejlige kreative tøser :)

Et af de kommende projekter herfra er ammepude, og havde egentlig tænkt at komme Krøyer-kugler i, men nu har jeg læst flere steder at fiberfyld, spelt eller andet er bedre? Hvad er jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har du en god opskrift på en ammepude?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du en god opskrift på en ammepude?

Jeg har købt et mønster i Stof og Stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et mønster i Stof og Stil :)

Super, tak! så ved ejg hvor ejg kan finde et hvis jeg beslutter mig for at sy selv (eller få nogen til det :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet ammepude ud fra det mønster, og jeg synes altså godt nok at den er stor. Altså tror det kommer til at fungere fint, men skulle jeg lave den om, ville jeg nok lave den lidt mindre. Du kan se billede i min kreatråd, kan ikke helt huske navnet med noget med "stephi-pigens krea til lille William". Ang. fyld har jeg valgt speltfyld, både fordi det virker som et meget renere produkt, men også fordi jeg har hørt mange sige at ammepuder med kreyer kugler "stikker" af pga deres lethed, så de ligesom smutter væk når man ammer. Men det er sikkert smag og behag. Speltfyld skulle også være meget bedre til at komme af med varmen, for det er vist meget varmt for både dig og baby at amme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så træt af Krøyer kugler den virkede for let, Albert gled ind mod mig mens puden forsvandt bagud, og med tiden fald kuglerne sammen, og den var så varm at sidde med. Til sidst ville jeg hellere have ham stablet op på puder end at bruge ammepuden, så jeg vil ikke anbefale Krøyer kugler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ammepude med krøyerkugler, og den er ret slatten i det. Vi fik den brugt, men i fik stand ellers, men jeg synes de gange jeg har brugt den, at Karla er endt med at sidde i et hul, og derfor brugte vi den ikke ret meget i starten, for at gemme den helt væk efter en måneds tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER