Fr.Andersen1

Uge 28 træthed igen??

6 indlæg i dette emne

Hey Hey.. Jeg er 1 gangs gravid og vi glæder os herhjemme, er jo også ved at være tæt på.

Jeg undrer mig over om det kan passe at trætheden kommer igen, kan det være rigtigt?

Må indrømme at jeg nu også bare har gået herhjemme og det muligvis også er kedsomhed der spiller en rolle.

Glæder mig til at starte job op igen på torsdag selvom det kun er for 6 ugers tid ;)

Håber I derude kan afklare om det er graviditet eller dovenskab der gør at jeg kan sove hele dagen væk igen.

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er noramlt man blir træt igen, men husker du at tage jern - det skulle vist gerne hjælpe på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt konstant og tager jern, så har ingen gyldne råd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må være graviditeten så, jeg tager også mine jerntabeletter hver dag ;) men dejligt at høre man ikke er den eneste, heldigvis at jeg så bare går hjemme og kun skal arbejde 4-6 timer når jeg starter job på torsdag ;)

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det passer meget godt at det er graviditeten der gør det, nu er du jo også i sidste trimester:) jeg er også usandsynlig træt konstant, zzzzzzz ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var træt under heeeeeele graviditeten! Faktisk mere træt end efter at jeg har fået barn! Sov 9-10 timer hver nat da jeg var gravid, ellers hang jeg slet ikke sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER