Louca

Jeg melder mig i gruppen

7 indlæg i dette emne

Hej piger...

Så melder jeg mig i gruppen efter at have luret med på sidelinien et stykke tid...

Jeg er 34 år og bor på Østerbro, Kbh. Vi venter os vores første barn, og er lykkelige og lettede efter flere års kamp. I går var vi til gennemskanning, og der ligger en lille rask baby på 20 cm og roder rundt i min mave. Og vi skal have en lille dreng...

Er halvvejs i graviditeten og først nu er det ved at gå rigtigt op for mig, at jeg er gravid :loveshower

Tillykke til jer alle med de fine maver.

Kærligst Louca

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej piger...

Så melder jeg mig i gruppen efter at have luret med på sidelinien et stykke tid...

Jeg er 34 år og bor på Østerbro, Kbh. Vi venter os vores første barn, og er lykkelige og lettede efter flere års kamp. I går var vi til gennemskanning, og der ligger en lille rask baby på 20 cm og roder rundt i min mave. Og vi skal have en lille dreng...

Er halvvejs i graviditeten og først nu er det ved at gå rigtigt op for mig, at jeg er gravid :loveshower

Tillykke til jer alle med de fine maver.

Kærligst Louca

Velkommen til :)

- og tillykke med det lille drengemirakel i maven :)

Selvom jeg har været i gruppen i lang tid, er det så småt ved at sive ind, at jeg ikke bare er gravid, men at der faktisk kommer en rigtig baby ud en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger...

Så melder jeg mig i gruppen efter at have luret med på sidelinien et stykke tid...

Jeg er 34 år og bor på Østerbro, Kbh. Vi venter os vores første barn, og er lykkelige og lettede efter flere års kamp. I går var vi til gennemskanning, og der ligger en lille rask baby på 20 cm og roder rundt i min mave. Og vi skal have en lille dreng...

Er halvvejs i graviditeten og først nu er det ved at gå rigtigt op for mig, at jeg er gravid :loveshower

Tillykke til jer alle med de fine maver.

Kærligst Louca

Hejsa og velkommen til :)

Og tillykke med den lille prins!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎22‎-‎02‎-‎2013 at 8:07 AM, Louca said:

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en tissemand i flokken :) (håber du har fulgt nok med til at vide hvad jeg mener, og at jeg altså ikke bare er nasty ;) )

Tillykke! Og velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med drengebarnet Louca - og rigtig meget velkommen til i gruppen! :)

Husk, at vi osse huserer på Facebook, hvis du har lyst til at være med i vores lille juligruppe dér. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER