Solvej99

SP 1,5 års besøg?

9 indlæg i dette emne

Har I taget imod tilbuddet om et 1,5 års tjek? Vi har lige fået det tilbudt, men overvejer faktisk at takke nej.

Hun har sendt en liste over de emner man kan tage op og vi har ingen problemer med noget af det. Synes faktisk bare at alt kører på en snor med ham :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej hos os er den sparet væk. Fik den dog tilbudt alligevel pga min fødselsdepresion og takkede nej. Så skulle jeg starte op med ny SP da min egen gik på barsel dagen efter hun ringede. Så vi fik en god snak og så var det det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på det ikke findes her - har i hvert fald aldrig hørt om det :unsure

Dejligt, at det går så godt med Theo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke et tilbud i min kommune, men tror nu jeg havde takket ja, hvis muligheden var der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på det ikke findes her - har i hvert fald aldrig hørt om det :unsure

Dejligt, at det går så godt med Theo :loveshower

Ja det er skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke et tilbud i min kommune, men tror nu jeg havde takket ja, hvis muligheden var der.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at det går så godt med Theo :loveshower

Vi har ikke fået noget tilbud om sp besøg endnu, så ved ikke, om det overhovedet bliver tilbudt her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores kommune er det et tilbud som gives til ens første fødte, og regnet stærkt med at takke ja til det, når tiden nærmer sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har takket ja til 1,5 års besøg, ved dog ikke lige om der er noget bestemt man skal snakke om/tjekke. Men synes det er rart, når hun lige kommer forbi og kigger på Lise og snakker med os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER