stilletten

Tidlig spontan abort

9 indlæg i dette emne

Hej piger.

Så er jeg tilbage på forummet igen.

Egentligt var der dømt pause til marts pga. Mandens udmønstring, men han kom hjem sidst i januar. Det passede ikke særligt godt med min cyklus, umiddelbart. 100 dage i foregående menstruationscyklus, og da i hvert fald over tiden for normalt forventelig ægløsning havde jeg væbnet mig med tålmodighed, og lagt det hele lidt på hylden i et forsøg på at få min krop til at reagere normalt ved ikke at fylde tankerne med baby og graviditet.

Så vi tog intetanende til Berlin, lige efter jeg havde taget en negativ GT og jeg kom hjem med hvad jeg troede var en normal menstruation. Det udviklede sig så i går til kraftige menstruationslignende smerter, styrtblødning og der fra til at hvad der ellers kunne have været et foster, blev udstødt.

Nu hvor det ikke kan være anderledes, er jeg taknemmelig over, at jeg ikke havde fået glæden og forventningerne op. Når det sker så tidligt, er det jo helt klart ikke meant to be.

Men derfor er det nu alligevel ikke særligt rart. Har rendt rundt med hovedet under armen i dag... Æv.

Det positive er vel, hvis man skal finde noget, at min frygt om at det ville blive svært at blive gravid, måske ikke er så nødvendig at gå rundt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først et stort kram til dig. Det lyder slet ikke rart at finde ud af, at man har været gravid, men ikke er det mere - men som du siger, har baby nok ikke været rask.

Nu ved du i det mindste, at din krop kan. Lige nu kan det måske være en ringe trøst, men i det store billede er det måske en meget beroligende viden at gå rundt med. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med PB fremover :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Glossi!

Ja, det er jo det. Altså, vi får jo flere chancer. Det er vel kun reelt 3. Forsøg, eller andet måske kun, selv om det har varet siden juli. Men det skyldes vrøvl med cykli og at min mand er væk halvdelen af året.

Måske det dog skubber næste forsøg helt frem til juli, hvis vi skal vente en hel mens før næste forsøg. Det er jeg nu ked af. Vi bliver heller ikke yngre trods alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg ked af det på dine vegne, men som du selv skriver er det kun godt du ikke har fået forventningerne og håbet for højt op.

Stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Steffie.

Ja, øv. Og. Når man nu går og ønsker sig to streger. Det ville have været den dag jeg ville have testet igen, hvis ikke jeg havde fået mens, så det var pludselig den omvendte verden.

... Men så må vi jo bare op på hesten igen. Sådan er det jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg ked af det på dine vegne :kram Det er dog rigtig dejligt at se at du stadig har håb og kan se det positive i det - du KAN faktisk blive gravid og der VAR en grund til at fosteret ikke blev til noget. Jeg håber at det kan give dig en form for trøst :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Steffie.

Ja, øv. Og. Når man nu går og ønsker sig to streger. Det ville have været den dag jeg ville have testet igen, hvis ikke jeg havde fået mens, så det var pludselig den omvendte verden.

... Men så må vi jo bare op på hesten igen. Sådan er det jo.

Det er så hårdt! Men det skal nok komme. :)

Nu ved du da, at du kan blive gravid, og det er jo positivt i sig selv. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv......masser af kram til dig...håber i snart har heldet med jer igen...

Men uanset hvor nederen det er at miste...så vær glad for din krop selv kunne klare det frem for at få medicinsk eller udskrabning...

Jeg ville ønske jeg ikke havde haft nogle forventninger da jeg skulle igennem MA sidste måned....

Held og lykke herfra.... kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor trist!

Jeg vil også lige sende dig et stort kram og masser af held og lykke :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER