tville1978

Voks af ben

5 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at tænke på om jeg skulle prøve at få vokset mine ben. Jeg har aldrig fået det gjort og har nogle spørgsmål.

Gør det meget ondt?

Hvad er prisen typisk?

Hvor længe holder det ca.

Håber i vil hjælpe mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik det gjort da jeg arbejdede.

Det kostede ca 450 for underben og mener det var 650 for hele benet.

Det gør ondt, som just me skriver, men synes ikke det er så slemt når det er ved professionelle. Man vænner sig hurtigt til det.

Her fik jeg gjort det ca hver 4 uge. Hårene som vokser ud er meget bløde, og jo man har en overgangsperiode, hvor man har lidt hårvækst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes overhoved ikke at det gør ondt... Det kan mærkes, men det er ikke så jeg ville sige at det gjorde ondt.

Jeg syntes det er skønt, hader at barbere ben, og kan gå 3-4 uger inden næste omgang... Jo flere gange du får det gjort jo længere tid imellem kan der gå, da hårene begynder at vokse langsommere.

Prisen er 400,- pr. gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Binser siger, så jo oftere du gør det, jo længere tid kan der gå imellem at du behøver det. Hvis man vokser jævnligt kommer der færre hår ud igen, de vokser langsommere og de bliver mere bløde i det. Hvis jeg har vokset jævnligt igennem en periode kan jeg strække den til 3-4 uger imellem at jeg skal vokse.

Om det gør ondt kommer an på hvor meget hår du har og hvor kraftige dine hår er. Jeg har nogle ret kraftige og tykke hår på benene og det gør pænt ondt. Jeg kan dog godt holde det ud, hvis jeg lige tager mig sammen, så værre er det altså heller ikke. Min søster til gengæld har sådan nogle sølle spinkle lyse hår og hun mærker det næsten ikke når hun vokser (totalt tarveligt).

Jeg har iøvrigt aldrig været til professionel, men har altid vokset selv (eller fået min søster til det). Nu er jeg så gået over til at bruge en epilator istedet - det er i princippet det samme, hårene bliver hevet ud med roden. Men det er billigere i længden og så er det MEGET nemmere og mindre besværligt. Jeg kan også få alle hårene med, hvor jeg altid misser nogen, når jeg vokser, som jeg så må barbere af bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Har bestilt tid til voks af ben på fredag og er meget spændt på det. Mener prisen er 275kr på ½ ben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER