Kanske

...

6 indlæg i dette emne

Dejligt at høre, at du kan se, det lysner forude Stine - selvom utrygheden sikkert ikke forsvinder, før du har scanningen overstået på torsdag. Synes, det lyder rigtig godt, at du har kontaktet Skejby, og at de - indtil videre - virker til at tage din henvendelse alvorligt. Du har i hvert fald mine krydsede fingre med dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med et forløbentligt positivt svar fra Skejby.. - Sender masser positive tanker ud i universet ;) Tro på det, det skal nok ende godt uanset..

- Dejligt med det bedre humør, nej torsdag kommer lige om lidt :) - Håber din tid flyver afsted :)

Stine du er nødt til at fortælle hvad din mand starter med?? - jeg står jo i samme situation. Brian har opsagt sit job og starter firma op med en kollega, fra midten af marts. :)

Rigtig dejlig weekend til dig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejle er jo "my town" ;) Hvad skal manden starte op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke holde mig i skindet længere... Og manden kom hjem i går aftes så der går ikke noget fra børnene ved at jeg sidder her igen :rolleyes

Lars starter et urmager-værksted op med en kammerat. De har gået og sat værkstedet i stand her de sidste par dage og selvom de først starter op 1. marts så har de allerede voldsomt mange kunder. Vi har været så nervøse for om det kunne løbe rundt, da der ikke rigtigt findes andre med samme forretningskoncept som dem, men de er blevet kontaktet af butikker fra hele landet, så mon ikke det hele skal få en lykkelig slutning?

Jeg har stadigt ikke hørt fra Skejby men jeg har i den grad slået koldt vand i blodet igen. Jeg er kommet til den konklusion at jeg ikke bliver skuffet hvis jeg skal føde i Horsens. Det er også en rigtig flot fødeafdeling de har fået lavet dernede. Jeg vil dog insistere på den ambulance jeg blev lovet fra start. Så det bliver vist det samtalen med lægen på tirsdag skal bruges til. Desuden vil jeg få lavet en aftale med lægen om faste samtaler så jeg kan få vendt nogle af mine tanker derinde. Det er gået op for mig at jeg faktisk ikke forventer at få et barn ud af denne graviditet. Jeg tror det er derfor jeg hele tiden forestiller mig at barnet ikke overlever eller er meget sygt. Det er sikkert fordi det ikke var planlagt og fordi vi har så mange bekymringer i hverdagen (mandens firmastart, jeg er arbejdsløs, vi vil gerne købe hus, vi har et kronisk sygt barn, mandens familie er STADIG imod graviditeten) Jeg har altid ønsket mig en stor familie, men jeg føler mig sommetider så alene med mit "egoistiske" valg. Måske en del af mig bare ikke synes jeg har fortjent min drøm? Hmm, nu lyder det vist negativt igen.. Men det er nu ikke de negative tanker der fylder, bare bekymringer. Og DET kan lægen hjælpe med :)

Lyder mega spændende med firmaet.. Håber det kommer til at gå over alt forventning :)

Vi står midt i det samme, Brian starter op, alle troede det var usikkert, og kunderne vælter ind af døren. Lige nu er vores største udfordring at Brian stadig arbejder, og kan derfor af kontraktmæssige årsager ikke starte rigtigt op endnu.. Så han er nødt til at holde kunderne hen, hvilket er mega frusterende..

Sødeste Stine, du fortjener din drøm mere end noget andet.. :)

Jeg ønsker inderligt for dig at din baby har det fantastisk i maven. (mit alternative jeg tror på, at der er en mening med tingene. Så når man bliver gravid, uden at det var planlagt, så MÅ det være fordi der har været et barn som har valgt at du er den bedste mor for den.:) )

Din plan med sygehus, læge osv lyder rigtig godt, du skal F..... ikke finde dig i noget ;) :gp

- Og i forhold til ambulancen, så kan du jo altid ringe efter dem, når der skal ske noget .. (De kommer vel, hvis du ringer??)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER