LouiseM

Gode råd til lækker pusletaske?

10 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg har ikke været så aktiv herinde før nu, men kan mærke at det begynder at komme nu :rolleyes

Jeg er på jagt efter den perfekte og lækre pusletaske til, når den lille kommer til sommer, men er i tvivl om, hvad vi skal have. Det er snart 7 år siden, jeg fødte sidste gang, så der er jo sket meget :P

Hvad er det lækreste lige nu indenfor pusletasker og hvorfor? Links osv. modtages gerne :)

/Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt en ByStroom Elin, fik den på tilbud - er ikke sikker på jeg ville have givet fuld pris, men den er alle pengene værd, meget lækker med masser af gode rum i forskellige størrelser. Kan også bruges af faren da den ikke er udpræget feminin :) den indeholder flaskeholder og pusleunderlag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaya og Co har også nogle lækre tasker - men hvis jeg havde pengene ville jeg også gå efter en ByStroom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Gaya og Co har også nogle lækre tasker - men hvis jeg havde pengene ville jeg også gå efter en ByStroom!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en gaia og ko.. Og hold nu FERIE hvor er jeg glad for den!

Købte den brugt, og jeg overvejer faktisk at købe en fra ny - er bare så fantastisk glad ved den!!!

Den er perfekt størrelse.. der er plads til babyoppakning til en dagstur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var træt af at min pusletaske skreg pusletaske efter mig så jeg har invisteret i en bystroom Fionia og jeg elsker den :)

http://bystroom.dk/b...er-39/fiona-95/

kan man lokke dig til at tage et billed indvendig af den?? synes det er svært at finde billeder på nettet at billeder indvendig. og ku godt tænke mig at se den indvendig inden jeg kaster mig ud i at købe den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Storksak Elizabeth i sort, og den er virkelig lækker. Den er helt perfekt i størrelsen, og den har masser af praktiske rum. Men det bedste er, at den er i læder og ikke ligner en pusletaske :-) Jeg vil kunne bruge den som almindelig taske efterfølgende. Og så synes jeg godt, det kan gå at betale lidt meget for den:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så en af dem der IKKE er begejstret for ByStroom.. De er flotte, men kan simpelthen ikke få mig til at give så mange penge for en taske i kunstskind.

Jeg har i stedet købt mig en lædertaske fra Pieces i weekendtaske-størrelse, og så har min mor syet en pusleclutch til mig i stil med den fra Melobaby (link).

Den løsning har vi også valgt fordi at min mand helst bare vil have sin egen rygsæk med, hvis han skal alene afsted med baby, og så kan han bare nuppe pusleclutchen ud af min taske og smide i sin egen. :)

Hvis jeg havde pengene kunne jeg godt finde på at kaste dem efter en Storksak, for de er godt nok fine, synes jeg! :) Men jeg er nu også glad for at have en stor lækker læder taske, som ikke er en pusletaske og kan bruges til så meget andet også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER