Haarup

Mærkelig mens og temp metoden

13 indlæg i dette emne

Jeg kan slet ikke finde ud af min mens lige nu.

Plejer at have en cyklus på over over 30 dage (32-38 dage) men for 4 dage siden begyndte jeg at bløde. Ikke sådan mens agtigt, mere som kraftig pletblødning. Og det er kun dag 16...

Jeg plejer at bløde rigtig meget i, og dette kommer slet ikke i nærheden af, hvad jeg normalt bløder. Men det er alligevel så meget, at jeg nogen gange er nød til at bruge tampon, dog ikke hele tiden.

Jeg bruger også temp.metoden og der plejer temp at falde når meget mild pletblødning indfinder sig, eller mens mens mælder sin ankomst.

Men denne gang er min temp forblevet høj.

Jeg kan slet ikke finde ud af det, eller hvad det skal betyde.

Hvordan vil i tyde det jeg har fortalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var gravid begyndte jeg at pletbløde fra den dag jeg havde æl til jeg var i uge 19 ;) dermed ikke sagt at det er tegn på graviditet, men det var det for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt være implantationsblødning! Uuuh!

Ellers kan det være din mens bare laver numre med dig. Jeg har i hvert fald oplevet meget forskellige slags blødninger, men jeg har aldrig brugt temperaturmetoden, så lige på det område kan jeg ikke hjælpe.

Hvis din mens ikke kommer på CD 32 synes jeg du skal tage en test - hvis den er negativ så kan du gå ud fra at denne blødning var en reel mens, hvis ikke så er tillykke på sin plads ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er måske lidt tidligt for en implantationsblødning...

Jeg ved heller ikke noget om temperaturen, da jeg aldrig selv pletbløder, så jeg har ikke oplevet om det påvirker min temperatur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er luge omkring æl er det helt normalt at temperaturen er høj lige der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For godt to år siden, troede jeg at vi skulle i behandling. Men før behandlingen kunne begynde skulle jeg tabe mig. Og jeg fik en kur af en diatist som jeg skulle følge for at tabe mig.

Jeg tabte mig også, og med et var min mens reglmæssig.

Og jeg blev gravid med min søn.

Her for nogle måneder siden begyndte vi så rigtig aktivt på projekt lille bror/søster, og jeg begyndte igen at spise efter den kur fra den gang. Og tabte mig også hurtigt til under den vægt, hvor jeg blev gravid med min søn.

Og ligesom sidst så blev mine cykluser kortere (gennemsnitlig 28 dage) men da det kun ville være 3 cyklus denne her, så var jeg stadig ikke sikker på at de gennemsnitlige 28 dage ville komme igen denne gang.

Jeg havde også en positiv æl test 2 dage før denne mens/pletblødning begyndte. (Hvilket villet have passet på en 28 dages cyklus)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En æl-test er jo positiv et par dage før æl, så det passer med din pletblødning startede på din æl dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En æl-test er jo positiv et par dage før æl, så det passer med din pletblødning startede på din æl dag

Men burde jeg så bløde i 4 dage? Og så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men burde jeg så bløde i 4 dage? Og så meget?

Nej det er jo ikke "normalt" at bløde på æl-dagen. Hverken som gravid ikke eller ikke gravid - men nogengange ved kroppen jo ikke hvad der er normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede rigtig mange pletblødninger de første cyklusser efter p-pillestop. Det var ikke sådan vildt meget men varede altid i flere dage . Hos mig må det have været kroppen der skulle i balance igen .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - det lyder da til at blive spændende det her.... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - det lyder da til at blive spændende det her.... :kiss

Jeg håber du har ret fru H.

Håber så meget at der kommer II i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du har ret fru H.

Håber så meget at der kommer II i næste uge.

Jeg krydser fingre for dig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER