Kanske

...

14 indlæg i dette emne

Skriver du ikke lige, hvor du henter fra ?? ;)

Jeg har bestilt fra Babysam - har ikke hentet endnu

Matas - ikke hentet endnu

Rema1000 - en pakke bleer, vådservietter, engangs vaskeklude, en MAM sut, lille bamse og en babyshampoo..

God ide med skralde spanden.. - jeg synes bare den er så grim ;) - Måske også en øvelse når man får børn, har jeg ikke kan bestemme hvordan alt skal se ud mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay....kan man lige frem få gratis babypakker??? HVOR????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fundet ud af, hvor man bestiller og det er hermed gjort. Det er sgu da rart at der er noget der er gratis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har fået hentet fra babysam. Den var godt nok kedelig!!

Trusseindlæg, head and shoulders shampoo, arp shampoo(eller gel?) og papir, blade og indpakning nok til at det har kostet en lille skov livet :huh Men der var også 3 fine skeer fra hipp, 2 bleer fra pampers og den fineste lille sut fra avent hvor der står I<3 mum.. Så ud over at de forventer at jeg får et barn med uhygiejnisk hår så var det fint indhold.

Matas var i restordre og den fra rema kan jeg hente i næste uge. Den fra libero bliver vist tilsendt?

man får tilsendt et gavebevis fra libero også kan man hente pakken i bilka f.eks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gratis babyting? Hvad gør man og hvorhen? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker også jeg blev en smule skuffet over pakkerne sidst. Men de er super at starte på så man ikke starter med at købe f.eks. en hel tube zinksalve som bebs ikke kan tåle (zinksalve er iøvrigt ikke anbefalelsesværdigt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker også jeg blev en smule skuffet over pakkerne sidst. Men de er super at starte på så man ikke starter med at købe f.eks. en hel tube zinksalve som bebs ikke kan tåle (zinksalve er iøvrigt ikke anbefalelsesværdigt).

Jeg synes det er super fedt, at få forskellige ble prøver, så man ikke behøver at købe en hel pakke som man ikke er tilfreds med..

- Vil helst undgå alle de mange salver. har fornemmelse af at man kommer langt ved at lade dem ligge med bar mås osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig i det med forskellige bleprøver :-) vi byttede også lidt på kryds og tværs i mødregruppen for at prøve lidt forskelligt :-)

Jeg brugte virkelig heller ikke meget smørelse af nogen art. Magnus elskede at ligge og sprælle, og det var så hyggeligt... Meeeen en gang imellem var det alligevel nødvendigt. Jeg blev fan af Weleda baby zink cream.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakken fra Libero skal du selv afhente i Bilka eller føtex.

Og den fra Rema, skal man ikke være medlem for at kunne få den? og hvordan har i fået fat i den fra Matas?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakken fra Libero skal du selv afhente i Bilka eller føtex.

Og den fra Rema, skal man ikke være medlem for at kunne få den? og hvordan har i fået fat i den fra Matas?

den fra rema får du ved at udfylde en formular på deres hjemmeside, så kan man hente den efter en uge eller sådan noget med den mail man får tilsendt.

den i matas skal man være medlem af club matas baby for at få

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige prøvet at hente min i Matas, men de er åbenbart meget udsolgte i næsten alle butikker. Desværre nåede hun at få mig registreret FØR hun gik ud på lageret for at hente den og der var selvfølgelig ingen :( . Så næste gang jeg prøver lykken igen, må jeg prøve at fortælle en rigtig god historie om hvorfor jeg ikke fik den udleveret. Ekspedienten skrev dog en lille seddel jeg kunne vise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også gratis babypakje at få på arpoteket flere steder, har dog ikke fået en endnu da de ikke havde nogen hjemme sidst jeg var der.. man skal ikke melde sig ind nogen steder bare spørge personalet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER