Henriette1980

Fleksjob visiteret og bryllups?

5 indlæg i dette emne

Jeg er for en måneds tid siden endelig blevet godkendt til fleksjob, men har endnu ikke fundet et job, så jeg er altså i visitationsperioden... Men hvordan vil jeg være stillet hvis min kæreste og jeg ville vælge endelig at blive mand og kone, mister jeg noget i indtægt? Jeg var inden godkendelsen på kontanthjælp, hvordan vil det påvirke?

Jeg er virkelig i syv sind. Da jeg var på kontanthjælp stod jeg til at miste det meste af min indtægt fra kontanthjælp pga kæresten´s løn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis i bliver gift har i fælles forsørgerpligt, hvilket kan gå ud over dine sociale ydelser. Hvis din mand tjener over 2 gange kontanthjælpssats, kan det betyde at du ikke kan få kontanthjælp.

Kender ikke reglerne for flexjob.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i bliver gift har i fælles forsørgerpligt, hvilket kan gå ud over dine sociale ydelser. Hvis din mand tjener over 2 gange kontanthjælpssats, kan det betyde at du ikke kan få kontanthjælp.

Kender ikke reglerne for flexjob.

Tak det ved jeg. Jeg har selv fået svar på det andet ved at skrive til min ydelsessagsbehandler i kommunen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det ved jeg. Jeg har selv fået svar på det andet ved at skrive til min ydelsessagsbehandler i kommunen

hmm.. mon ikke også de kan svare på dit andet spørgsmål?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.. mon ikke også de kan svare på dit andet spørgsmål?

Jo jeg fik svare på begge samtidigt...

Det var det med kontanthjælp jeg godt vidste, men det vidste jeg i forvejen, det var derfor jeg spurgte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER