Kanske

...

12 indlæg i dette emne

Så er det i dag der er eksamen. Om 5 kvarter mere præsis!! Møflefisen does not approve! ;) Sikke dog en vild aktivitet der har været hele morgenen. Tror h*n glæder sig mere end moren til det er ovre :P

Ihhhh hvor spændende :) håber det gik rigtig godt :)

- jeg har sidste arbejdsdag idag og har også ekstra aktivitet.. mon det handler on alle de mange følelser. glæder mig til at være færdig her, men kommer også til at savne dem. og går 5mdr i møde med store eksamens opgaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuhhh håber det gik godt med eksamen - og at du fik lidt ro til at gennemføre det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

JUBII!!!! Jeg bestod, og så endda med karakteren 12!!!!

Hvor er du mega sej... 1000 gange tillykke med det :) Håber du bliver forkælet i aften :)

- Jeg er lige kommet hjem, efter sidste arbejdsdag i utrolig lang tid.. Det er nu lidt underligt, selvom jeg ved jeg først får travlt med eksamener og senere med baby..

12 hvor er det fedt.. tillykke tillykke tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det feeeedt!!! Tillykke tillykke tillykke :-) Du er så sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎31‎-‎01‎-‎2013 at 4:26 PM, Christina B said:

Hvor er du mega sej... 1000 gange tillykke med det :) Håber du bliver forkælet i aften :)

- Jeg er lige kommet hjem, efter sidste arbejdsdag i utrolig lang tid.. Det er nu lidt underligt, selvom jeg ved jeg først får travlt med eksamener og senere med baby..

12 hvor er det fedt.. tillykke tillykke tillykke :)

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎31‎-‎01‎-‎2013 at 7:48 PM, MissM said:

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stine - du er intet mindre end pissesej! :super Kæmpestort tillykke fra mig osse.

Nu bliver du jo simpelthen NØDT til at fortælle mig, hvad du endte med at lave med de svinekæber - har jo brudt mit hoved med det lige siden, du fortalte, at det var det, du trak! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe, jeg braiserede svinekæberne i porter (mørkt øl) i lidt over en time og efterfølgende glaserede jeg dem i braiseringsvæden. Jeg havde også lavet en glace af portvin, kalvefond og braiseringsvæde. Så havde jeg lavet jordskokke-/kartoffelmos til og til sidst var der også rosenkålschiffonade som i store træk er en rosenkålssalat som er blancheret, sauteret, vendt med bacon og drysset med ristede hasselnødder.

Århhhhhhhhhhh mmmmm min tænder løber i vand.. Mums mums mums

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stine - det lyder dælme som om, du mere end har fortjent dit 12-tal. 'Kæft en lækker menu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER