MissM

Uventet scanning :-D

16 indlæg i dette emne

Juhuuuu... Egentlig skulle jeg vente helt til 4/3 hvor der er MD-scanning (der er godt nok længe til), men jeg har netop fået brev!

Pga den medicin jeg tog i starten af graviditeten, har de fundet ud af at de skal være lidt ekstra opmærksomme på hjerte. Så nu skal jeg til ekstra scanning med særligt fokus på hjertet allerede næste fredag :-) Jeg er dog ikke bekymret da jeg så 4 fine hjertekamre allerede sidste gang :-)

Jeg ka' ikke få armene ned (prøv iøvrigt at søg på den sangtitel på youtube - kunstner Tørfisk. Meget jysk - meget sjovt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

årh hvor dejligt :) fristes helt til at sige tillykke :)

Min kæreste savner at se baby så vi skal vist ha en ekstra scanning..

- vi har tid til gennemscanning den 13 feb.. - men tror han er så nysgerrig på køn at han synrs det er svært at vente næsten tre uver ;)

.. - vi så også fire kamre sidst.. og der er så meget liv at mærke, så tror på at alt er godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sødt :-) min kæreste prøver også næsten dagligt om ikke han snart kan mærke liv udvendigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sødt :-) min kæreste prøver også næsten dagligt om ikke han snart kan mærke liv udvendigt :-)

håber snart det lykkes. Brian blev så glad, da lykkes i går. det var så fedt at se.. det er så tydeligt at det bliver virkeligt for ham når vi sidder til

scanning eller når han kan mærke den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg anden dag kunne jeg tydeligt selv mærke det, men jeg kan jo også mærke fra to sider. Og det var mere et "muf" end et spark. Det er nok også svært at mærke :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var så meget gang i den

i går under håndbold kampen, men der var også rigtig meget larm når vi danmark scorede.. tumlede den rundt, føles som om den gled helt tæt op af "væggen" og trillede rundt.

så nåede at fange Brians hånd, og i samme øjeblik lå den helt stille.. men efter et lille minut kom et stort velplaceret spark, det var så tydeligt for os begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke mærke noget endnu, men glæder mig helt vildt til der sker noget. Han er alligevel omkring 14 cm fra isse til fod, så han fylder lidt. Så KOOOM NUUU JEG VIL MÆRKE DIG!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke mærke noget endnu, men glæder mig helt vildt til der sker noget. Han er alligevel omkring 14 cm fra isse til fod, så han fylder lidt. Så KOOOM NUUU JEG VIL MÆRKE DIG!!!!!

Det forstår jeg godt :) det er så fantastisk.. håber snart han giver et ordenligt puf fra sig, så du kan

mærke ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iih hvor fedt :) Vil I vide kønnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep... Håber jeg kan lokke hende til at kigge. Ellers skal jeg jo vente en hel måned længere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep... Håber jeg kan lokke hende til at kigge. Ellers skal jeg jo vente en hel måned længere ;-)

Håber hun er sød og vil kigge :) Viste i det med dit første barn ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gjorde vi. Det var en dreng - det her ligner meget i forløb, så tror også på dreng :-) men vil gerne have det bekræftet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gjorde vi. Det var en dreng - det her ligner meget i forløb, så tror også på dreng :-) men vil gerne have det bekræftet :-)

Ja det kan jeg da godt forstå :) ihhh hvor spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhh, så er det i morgen!

Håber du kommer med lidt update. Jeg skal nemlig også have ekstra skanning i forbindelse med obs på hjerte, dog ligger min i forbindelse med MD skanning som så bare blive ekstra lang :)

Det er det nemlig :-) jeg ville ikke lige skrive noget - har vist blabret nok om det :-)

Jeg skal nok komme med en update - jeg glæder mig heeeelt vildt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*venterispændingpåupdate

Happy thoughts og fredagskram til dig Maibritt - glæder mig til at høre, om din bebs har to eller tre ben!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER