Kanske

...

10 indlæg i dette emne

Fantastisk :) - tillykke med aflevering og den lange weekend :)

- Jeg er lige blevet ringet op af min kæreste som sagde det ville være dejligt hvis jeg var klar kl 14, og skulle pakke en taske da vi først kommer tilbage i morgen :)

Så nu sidder jeg her og er spændt på hvad der skal ske :)

Ihhh hvor spændende med opsigelsen, håber han får en rigtig god opstart :) - Vi står i det samme her, min kæreste sagde op fori torsdag, for at starte selv.. Skal dog arbejde til slut marts pga opsigelsesperiode.. - han skal arbejde hjemmefra. og jeg skal fra nærste fredag være hjemme og skrive div. eksamens opgaver ind til jeg dimittere den 21 juni :) og så barsel.. så efter at havde boet sammen i 1 år hvor vi begge har arbejdet tit til sent, skal vi til at være under det samme tag hele tiden.. Det bliver så dejligt, er så glad for han sal arbejde hjemmefra - så kan mig ig baby jo gå op og kigge på ham når vi savner ham ;) men mon ikke jeg får nok at se til også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj Christina hvor spændende! :-) "Love is in the air..." Nyyyyyyd det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stine - osse fantastisk weekendkarma til dig - og held og lykke med din modige mand! :loveshower

Chris - jeg er pissemisundelig! ;) Æææææææsker den slags overraskelser!! Husk lige at fortælle os, hvad I skulle, når I kommer hjem igen, ikk'?

... Jeg er så så "heldig", at min fredag skal tilbringes først i fitnessdk, dernæst på sofaen med Mr. Ben&Jerry (fandt en variant i 7eleven i går, jeg ikke har prøvet endnu - "Dough-ble Whammy"! :yay ), Mr. Netflix og Lillehunden (der p.t. er mere hormonella end mig pga. begyndede løbetid - *suk*), mens min kæreste skal på gourmetsushirestaurant + efterfølgende til fest med sine kollegaer. Jeg er simpelthen blevet SÅ hysterisk mht. lys, lyde, lugt og berøring, hvis/når jeg bliver vækket om natten, så jeg "glæder" mig allerede helt tosset, til han kommer hjem kl. pis i nat, lugtende af sprut og gerne vil kramme...!! :D :shooter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuhhh tre af mine allerbedste venner; Ben, Jerry og netflix :-) hvad er den der variant med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stine - osse fantastisk weekendkarma til dig - og held og lykke med din modige mand! :loveshower

Chris - jeg er pissemisundelig! ;) Æææææææsker den slags overraskelser!! Husk lige at fortælle os, hvad I skulle, når I kommer hjem igen, ikk'?

... Jeg er så så "heldig", at min fredag skal tilbringes først i fitnessdk, dernæst på sofaen med Mr. Ben&Jerry (fandt en variant i 7eleven i går, jeg ikke har prøvet endnu - "Dough-ble Whammy"! :yay ), Mr. Netflix og Lillehunden (der p.t. er mere hormonella end mig pga. begyndede løbetid - *suk*), mens min kæreste skal på gourmetsushirestaurant + efterfølgende til fest med sine kollegaer. Jeg er simpelthen blevet SÅ hysterisk mht. lys, lyde, lugt og berøring, hvis/når jeg bliver vækket om natten, så jeg "glæder" mig allerede helt tosset, til han kommer hjem kl. pis i nat, lugtende af sprut og gerne vil kramme...!! :D :shooter :D

Lyder som en hyggelig aften.. - årh gud jeg håber han er lydløs og lugtfri når han kommer hjem.. - må være dybt belastende at havde det sådan..

- nårhh har du hund - årh det er vores kæmpe drøm. men vi bor i lejet hus og udlejer har ikke ville ha den skulle være alene hjemme og ødelægge huset.. Men nu skal vi ha snakket med ham igen, vi skal jo begge være hjemme nu, så den kommer ikke til at være alene.. Så vi håber håber håber at få lov.. :)

Jeg elsker når min kæreste laver overraskelser - det er langt fra første gang og det er altid helt fantastisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MissM: http://www.benjerry....k/flavours/core :sandie

Chris: Jeg håber sådan for jer, at udlejer giver lov til en lille vaps. Begge mine (den første er her desværre ikke længere pga. leukæmi) er vokset op i lejelejligheder, og selvom der stod i kontrakten, at man ikke måtte have husdyr, er det altid lykkes mig at overtale udlejer alligevel. Tror, det har en helt masse at sige, hvilken race/størrelse man vælger - mine har været små allergihunde, der ikke fælder eller gør særligt meget, og det har de færreste udlejere kunnet sige nej til. :) Vi havde så på forhånd lavet en aftale om, at hvis hunden (mod forventning selvfølgelig) skulle ske at ødelægge noget, ville det selvfølgelig være på min regning. Ingen af vapperne har dog destrueret noget nogensinde - artige hundebørn. :)

Billedet er af min nuværende lille knapøje på 5 år. Skal aldrig have anden race end bichon frisé - det er den ultimative hund for mig og min familie. :)

post-5986-0-82441000-1359117296_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MissM: http://www.benjerry....k/flavours/core :sandie

Chris: Jeg håber sådan for jer, at udlejer giver lov til en lille vaps. Begge mine (den første er her desværre ikke længere pga. leukæmi) er vokset op i lejelejligheder, og selvom der stod i kontrakten, at man ikke måtte have husdyr, er det altid lykkes mig at overtale udlejer alligevel. Tror, det har en helt masse at sige, hvilken race/størrelse man vælger - mine har været små allergihunde, der ikke fælder eller gør særligt meget, og det har de færreste udlejere kunnet sige nej til. :) Vi havde så på forhånd lavet en aftale om, at hvis hunden (mod forventning selvfølgelig) skulle ske at ødelægge noget, ville det selvfølgelig være på min regning. Ingen af vapperne har dog destrueret noget nogensinde - artige hundebørn. :)

Billedet er af min nuværende lille knapøje på 5 år. Skal aldrig have anden race end bichon frisé - det er den ultimative hund for mig og min familie. :)

Årrrrrrhhhhh hvor er den sød :)

- Vi vil gerne ha en stor golden men vi bor også på 200 kvm med kæmpe have, lige ned til strand og skov, så det passer sammen..

Tror han var bange for, om den ville splitte hele hytten ad, når vi tog på job.. Men Brian skal starte selvstændigt og arbejde hjemme fra og jeg skal være hjemme de næste 5 mdr + barslen.. og tænker ikke den ødelægger hele huset mens vi er her ;)

Så det skal klart tages op igen, vi har talt om den hund altid, det er en kæmpe drøm for os begge to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmmm så er vi hjemme efter en skøn overnatning på hotel.

Baby og jeg er rigtig blevet forkælet.. vi har svømmet i poolen, svedt det sidste feber ud i saunaen :) Fået lækker 3 retter middag + mega skønne virgin drinks ;)

Vi så håndbold i baren med rigtig mange andre glade danskere. - og om baby er håndboldfan eller det var larmen er ikke til at vide, men der var liv og glade dage i maven. Og en gang så velplaceret og tydeligt så Brian kunne mærke det. - Han blev hel vild, og strålede resten af aftenen..

Vi kom hjem i formiddag og har nu danset med støvsugeren over 200kvm gulv, så tror det var dagens motion ;)

Håber i har en pragtfuld weekend alle sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da helt igennem skønt! Dejligt for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER