MissM

Fødedygtige hofter

4 indlæg i dette emne

Jep, i dag gjorde jeg det! Skyndte mig ud at gå inden jeg fik mig smidt da jeg kom hjem. Yay :-)

Det blev en god tur på præcis 6 km. Dog skulle jeg nok have kortet turen lidt af :-/ efter 4 km begyndte jeg nemlig rigtigt at kunne mærke at min hofte har ændret sig. Den har ligesom åbnet sig, så nu føles det altså som om mine ben sidder på ydersiden af min krop. Efter 4 km i raskt tempo kunne det godt mærkes og det endte faktisk med at jeg den sidste kilometer cirka gik som om der havde skidt i bukserne :-D godt jeg ikke mødte alt for mange mennesker :-)

Dog forstår jeg altså ikke hvorfor min krop mener jeg skal have fødeklare hofter når jeg kun er knap 15 uger henne - sådan noget bøvl ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

weeeeeee godt gået :)

- men da lidt irriterende med de fødedygtige hofter..

Tror du ikke kroppen er i god tid, fordi du har været gravid før ?

Nå men håber da ikke det bliver værre, når du nu gerne vil ud :)

Jeg er også ved at være opretstående igen. - så skal helt sikkert ud i løbet af weekenden..

- fra mandag- torsdag har jeg mine sidste arbejdsdage, så der bliver det nok ikke til noget.. Men så skal der vist køres noget fast rutine ind så jeg kan komme afsted hver dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker: SEJT Mai-Britt - hvor er du god!! :yay Og derefter tænker jeg, at du nok har helt ret i, at en lidt kortere tur næste gang vil være at foretrække for dine hofter. Jeg måtte også selv omstrukturere min træning i går, fordi mit haleben ikke ville være med til den slags hoppen-omkring, jeg havde planlagt, men hovedsagen var, at jeg kom afsted - så kan alt andet være ligemeget. ^_^ :bunny

Chris - rigtig god bedring med dig. :) Lad os bestille solskin og fuglepip til weekenden, så vi kan komme ud og kigge på vejret alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa og plus grader :-) Dét gider jeg godt :-) (til alle jer der venter den første; det var et citat fra Hr Skæg - han er en guldkaramel ;-) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER