PrinsesseJ

Graffiti på børneværelset

10 indlæg i dette emne

Vil helt vildt gerne have skrevet ungernes navne med graffiti skrift, sys det ser helt vildt fedt ud :)

- går i også med tankerne om hvordan babys værelse skal se ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke sådan lige pt. Regner med den bette skal overtage storesøsters værelse og så rykker hun på det større kontor engang.

Lyder fint med graffiti. kan du selv det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh - hvem der bare havde et værelse, der kunne dedikeres 100% til børneværelse... ;)

Vi bor i en 2-værelses andelslejlighed på 62 kvm, så baby får ikke sit eget værelse lige foreløbig. Selvfølgelig regner vi med at finde noget større på et tidspunkt, men det bliver først, når vi engang er lidt mere stabile økonomisk (min kæreste er p.t. under uddannelse). Fordi babys ting ikke bare lige kan kyles ind på et separat værelse, hvor døren kan lukkes, er det ret vigtigt for mig, at der ikke går farvelade-helvede i den overalt. Vi har et ret stilrent hjem, så babys møbler (seng, puslebord, skumgulv, kasser til legetøj etc.) bliver købt, så det passer ind i resten af indretningen. Jeg kommer sikkert til at bruge flere penge på den måde, end jeg måske ellers ville, hvis vi havde haft et ekstra værelse, der kunne indrettes på sin helt egen måde, men sådan er det vist bare. :)

PrinsesseJ - jeg er HELT nede med graffitien! *thumbsup* Det ser nemlig suuuper fedt ud, når det er lavet ordentligt! Kender I en, der kan lave det for jer - eller gør I måske selv? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke så langt endnu.. vi har to mulige værelser. et lille lige ved siden af soveværelset og et lidt større ved siden af igen..

Pt bruger vi det lille til at opbevare babyting.. men jeg tror nu heller ikke værelset skal laves før den er kommet, den skal sove i soveværelset i hvertfald mens jeg skal amme om natten..

Jeg tror jeg bliver inspireret til at lave børneværelse ud fra barnet og personlighed.. Jeg orker ikke Hallo kitty, så det bliver i hvertfald ikke en del så længe jeg kan bestemme ;) - men kan jo også være der skal biler og dinoer over alt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke lave sådan noget, og tror heller ikke vi kender nogle der kan, sys bare det ser mega fedt ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan man bestille det som Wall-sticker på nettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan man bestille det som Wall-sticker på nettet

Kunne da godt ske? :)

Men vores vægge er bare ikke så gode venner med Wall sticker .. Det falder ned af væggen 5 min efter det er sat op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det jo ikke fedt :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det burde ikke være så svært at tegne det i mindre format (vil gerne prøve om det jeg laver falder i din smag) og så kan du selv blæse det op på væggen med projekter i ønsket størrelse og tegne det på væggen og derefter farve det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER