Nettes

Forskel på graviditetstests?

9 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide - og da vi gerne vil have 100% rigtigt svar når vi tester om det er vores tur til at blive forældre, vil jeg høre om der er stor kvalitetsmæssig forskel på de forskellige tests man kan købe? - giver nogle mere vished end andre?

Jeg sidder og vil bestille en test online fra denne side http://www.billige-t...tstest-c-1.html og der er en del forskellige jeg kan vælge imellem. Er lidt forvirrende da jeg ikke har købt før. :huh

Håber at høre fra en eller flere der måske kan give et tip til "den bedste".

KH. Nette og Martin (som forhåbentligt snart kan kalde sig mor og far) :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay mange tak for dit svar - og så tror jeg egentligt bare, at jeg vil få bestilt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har til gengæld hørt en masse dårligt om Babyornot's graviditetsteste. Der skulle efter sigende være risiko for, at de viser negativ, hvor andre teste ville vise positiv, altså et falsk negativt resultat. Om det er grundet dårlig kvalitet eller hvad, aner jeg ikke, men det ville da være en ærgerlig situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt strimmel teste fra billig teste og de har virket både æl. teste og g-testene :)

Ellers er clearblue at anbefale hvis man føler sig sikker på den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugt strimmel test og de virkede fint, fik dog ikke brug for så mange, da det lykkedes for os at blive gravide i 1. cyklus :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede falsk positiv med dem fra netto <_< Tror de hedder valmed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra billige-teste er gode - både deres ægløsnings og graviditetstesten.

Vælg strimmeltestene - de er billigst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har kun brugt billigteste og det er fint....er der to streger så er den der....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved de billige test (både dem fra netto og billigtest) viste den en meget svag streg. Tog så en clear blue, som viste "gravid". Så ja alle 3 positive, men man er ikke i tvivl med clear blue..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER