Posted January 23, 2013 Min kæreste og jeg prøver at blive gravide - og da vi gerne vil have 100% rigtigt svar når vi tester om det er vores tur til at blive forældre, vil jeg høre om der er stor kvalitetsmæssig forskel på de forskellige tests man kan købe? - giver nogle mere vished end andre? Jeg sidder og vil bestille en test online fra denne side http://www.billige-t...tstest-c-1.html og der er en del forskellige jeg kan vælge imellem. Er lidt forvirrende da jeg ikke har købt før. :huh Håber at høre fra en eller flere der måske kan give et tip til "den bedste". KH. Nette og Martin (som forhåbentligt snart kan kalde sig mor og far) :baby1 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2013 Okay mange tak for dit svar - og så tror jeg egentligt bare, at jeg vil få bestilt :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2013 Jeg har til gengæld hørt en masse dårligt om Babyornot's graviditetsteste. Der skulle efter sigende være risiko for, at de viser negativ, hvor andre teste ville vise positiv, altså et falsk negativt resultat. Om det er grundet dårlig kvalitet eller hvad, aner jeg ikke, men det ville da være en ærgerlig situation. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2013 Har brugt strimmel teste fra billig teste og de har virket både æl. teste og g-testene :) Ellers er clearblue at anbefale hvis man føler sig sikker på den er der :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2013 Vi brugt strimmel test og de virkede fint, fik dog ikke brug for så mange, da det lykkedes for os at blive gravide i 1. cyklus :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2013 Jeg testede falsk positiv med dem fra netto <_< Tror de hedder valmed Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2013 Dem fra billige-teste er gode - både deres ægløsnings og graviditetstesten. Vælg strimmeltestene - de er billigst :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2013 Altså jeg har kun brugt billigteste og det er fint....er der to streger så er den der.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 26, 2013 Ved de billige test (både dem fra netto og billigtest) viste den en meget svag streg. Tog så en clear blue, som viste "gravid". Så ja alle 3 positive, men man er ikke i tvivl med clear blue.. Share this post Link to post Share on other sites