Kanske

...

10 indlæg i dette emne

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon . Bare vent, det bliver ikke bedre jo ældre du bliver. Jeg er 41 år og det der med at fejre fødselsdag gider jeg ikke mere. Jeg gjorde dog noget helt ud over det sædvanlige da jeg fyldte 40, hvor jeg holdt en lille fest for den nærmeste familie og venner.

Jeg vil krydse fingre for dig imorgen. Synes dog det er lidt tidligt at tænkte på den slags mad om morgenen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :)

Og held og lykke imorgen, krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dagen :)

Det kan måske også have noget at gøre med at du er gravid, og så er det bare større?

Jeg havde selv 31 års fødselsdag i sidste uge, og møder på gågaden en veninde som endnu ikke kender til graviditeten, og hun siger - heeeej, tillykke!!! Og jeg svarer: tak! Hvem har sladret. (tror hun mener baby). Hvortil hun svarer - ja det står da på facebook - og der faldt ti-øren så for mig ;) ret komisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!

Og jeg krydser alt hvad der kan krydses :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der dømt sylte og pasta cabonarra :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - svinekæber, siger du... Min hjerne står HELT stille nu - hva' fa'en kan man bruge sådan noget til, tænker den?? :blink (Tilgiv mine manglende gastronomiske evner ud i den slags - for mig - aparte udskæringer! :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at du trak noget godt :)

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER