hmm_crush

Betale med børnepenge..

14 indlæg i dette emne

Overskriften siger vist det hele. Nogle af jer der har styr på hvilke hjemmesider man kan vente med at betale kontant indtil børnepenge kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm ved ikke mht. hjemmesider, men ved at babysam har konceptet med at man kan vente med at betale til næste børnecheck. Om man kan det på deres www også eller kun i butikkerne ved jeg ikke. Har ikke selv børn endnu så har ikke prøvet at bruge det endnu. Men har bidt mærke i at babysam har muligheden, netop fordi der er mange ting der skal købes inden baby kommer og at det kan være rart at udskyde noget af det lidt.

Ved ikke om det var til nogen hjælp. Vil lige følge med i tråden her, det er meget godt at kende sine muligheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Tænker du børnetøj? Møbler?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker børnetøj, legetøj....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men børnepengene er lige kommet. Tror kun nogle gør det lige op til de kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer ikke at benytte mig af det, men jeg har set;

- Kidsworld

- Babyfryd

- Hoppeloppe

- Smaahjerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legetojsgiganten.dk tilbyder det også, har jeg set :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske tråden burde flyttes ind under et andet underfora? End i "vil gerne være gravid" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du da meget undskylde miss Mathilde... Troede man kunne snakke om andre ting herinde!!??? De fleste under dette forum har jo børn, derfor skrev jeg det her. Og ved godt at børnepenge lige er kommer, kom bare til at tænke på om i vidste hvilke forretninger på nettet der kom med sådan et tilbud. Jeg smutter da vist herfra....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du da meget undskylde miss Mathilde... Troede man kunne snakke om andre ting herinde!!??? De fleste under dette forum har jo børn, derfor skrev jeg det her. Og ved godt at børnepenge lige er kommer, kom bare til at tænke på om i vidste hvilke forretninger på nettet der kom med sådan et tilbud. Jeg smutter da vist herfra....

Det kan man da også.. tænkte bare du får bedst svar inde under de andre "grupper"... ? Undskyld jeg kom med en hjælpende ide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel mere et spørgsmål om at der også er mange under "vil gerne være gravid" der ikke har børn i forvejen, og mange af dem der er herinde som har børn i forvejen ikke nødvendigvis begår sig i dette underforum længere, og du derfor nok vil få bedre respons i f.eks. "Børne Smalltalk" eller en af de andre underfora under Baby og Børn.

Miss-Matildes kommentar er jo ene og alene ment som en hjælp til dig, så du ville få det mest fyldestgørende svar ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man da også.. tænkte bare du får bedst svar inde under de andre "grupper"... ? Undskyld jeg kom med en hjælpende ide...

:sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener også filabel.dk gør det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne undskylde til miss_mathilde... Hormoner er frygtelige, men det sku ikke gå ud over dig. Undskyld! Og du har ret, sku nok spørge i en anden tråd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER