Mette

Hvor langt er i med indkøb?

15 indlæg i dette emne

Hej kommende juni-mødre :)

Hvor langt er I med alt det der skal købes/ordnes?

Vi har kun KIGGET på barnevogn og seng osv, men har styr på hvad det skal være.

Har købt 3-4 bodyer som det eneste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har bestilt en barnevogn, og betalt et depositum. Ellers ikke så meget. Låner seng fra en veninde, og autostol osse, puslebord har vi fra vores søn var lille, det står på loftet lidt endnu. Men ellers har jeg osse kun købt lidt bodyer og lidt strømper og strømpebukser. Sådan lidt små hyggelige ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Små hyggeting:-) En enkelt body, nogle kulørte stofbleer, puslepude o.l. Tremmeseng og kravlegård låner vi, og resten af indkøbene går vi igang med efter misdannelsesskanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt barnevogn og tilbehør til, autostol samt seng - sengen tager vi hjem, når den er leveringsklar og resten venter til lige inden fødslen.

Herudover har vi købt puslebord, som allerede er "installeret" - og så en del babytøj i str 56.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er der en del tøj i str. 56 og lidt i 62.. Skal have købt lidt i str. 50 også.. Men har kigget en del efter de ting vi skal have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget lidt tøj... og vil så gerne købe mere, men vi skal lige have gjort værelset klar først. Og så har jeg en mand, der ikke gider tænke over de ting endnu... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget lidt tøj... og vil så gerne købe mere, men vi skal lige have gjort værelset klar først. Og så har jeg en mand, der ikke gider tænke over de ting endnu... :prik

Fnis:-) Min mand er heller ikke så hurtig i optrækket der - men det skal nu ikke forhindre mig i at hyggeshoppe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg :)

Min mand mente helt seriøst at vi skulle begynde at købe de første ting når jeg gik fra til barsel :huh :huh :huh

Fik lige forklaret ham at den plan kunne han godt pakke LANGT væk... For det første fordi vi skulle købe primært brugt og derfor ikke bare lige kunne dage i babysam og få det overstået, men også fordi at det pres ville jeg bare SLET ikke holde til!

Så vi aftalte at jeg måtte begynde at købe ind når vi kendte kønnet. Det endte med at vi begyndte så småt omkring uge 17-18 stykker og det var nok omkring uge 22-23 stykker at jeg fik grønt lys til at købe de ting jeg fandt efterhånden. Vi endte dog med at sætte det hele lidt på hold indtil januar fordi der lige kom en flytning i vejen ;)

Tror simpelthen ikke mænd forstår det der med at få ting klar :lol

MÆÆÆND, altså! :lol

Jeg er vist bare heldig at have en mand, der helst ville have alting klar nu, så vi ikke skal tænke på det senere :D Jeg syntes selv, det var lidt tidligt at købe barnevogn, seng og autostol i uge 18-19 stykker, men det syntes han ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hi hi ja mænd er ikke ligesom OS :hophop Vi har også et værelse der skal tømmes for alverdens ragelse som vi bare har sat derind. Vi har de fleste ting fra tidl. men tøjet skal jo nok skiftes når der nu skal en prinsesse i huset :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da det er 2. gang og (måske) det samme køn, så har vi det meste. Har dog købt ny skråstol, et søskendesæde og et ståbræt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt og betalt depositum på barnevogn, gjort værelse klar med puslebord, puslehynde, seng, sengerand, 2 sæt sengetøj, næsten alt tøjet i str. 50-56 (resten køber jeg i London i Marts ), dyne & pude mm. :)

Så vi er egentlig ret godt med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at fået at vide, at vi skal have en søn, har jeg bestilt sengetøj og lidt tøj. Jeg er dog voldsomt i tvivl om, hvor meget tøj, vi skal bruge - vi ved jo ikke, hvilken størrelse baby, vi får...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er I nået siden sidst?

Vi har fået købt barnevogn og babyseng - derudover har vi arvet en vugge fra min bedstemor som er blevet så fiiin :kuller Indretningen af børneværelse starter om et par uger - glæder mig :)

Vi har MASSER af tøj. Har jo selv købt noget, fået lidt i gave og fået en MASSE brugt som jo næsten ikke er brugt - kommer ikke til at amngel tøj det første år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler ikke mere, men da der er lagersalg overalt for tiden, så kan jeg ikke stå for alle de fine ting, så der skal nok blive købt lidt mere tøj ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, vi har bestilt barnevogn og lift - og bedt om at låne min søsters børns tremmeseng. Derudover har vi en del af småtingene... Tilbage står navnlig: kravlegård (hvorfor i hede hule H****** fås de ikke i mørkt træ???? :angry ), madrasser, dyner, lagner, puslebord (jeg synes stort set, at alle andre end Leanders er relativt grimme - og jeg VIL ikke give 4.500,- for et puslebord...), og autostol. Vi skal også bruge mere tøj, men jeg er lidt tilbageholdende med at købe så meget på forhånd... Godt man snart skal på barsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER