SMES

Gennemscanning :D

11 indlæg i dette emne

Har i dag fået indkaldelsen til Gennemscanning, d. 14/2, så er jeg 18+4... Glæder mig helt vildt, ikke mindst fordi vi regner/håber på at få kønnet afvide samme dag :D

Andre der har fået tid til scanning..

Syntes også det var på høje tid med en indkaldelse... Har de sidste par dage gået og været urolig, en følelse jeg får når jeg ikke har noget at se frem til.. Andre der kender denne følelse? Tror helt sikkert det bare er homoner der bestemmer, men lidt øv at man få negative tanker og følelser, når burde være glad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Jeg fik indkaldelsen til gennemscanning samtidig med indkaldelsen til nakkefold. så jeg har vist det længe.. jeg skal ind den 13feb. der er jeg 20+0

Vi håber også at få kønnet afvide..

- jeg kender godt urolighederne.. jeg trænger til at få bekræftet at alt er i orden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid sværere når man ikke ved hvad man venter på, eller hvor lang tid man skal vente. Lidt ligesom når man kører et nyt sted hen og synes der er forfærdeligt langt fordi man er usikker på ruten.

Jeg snakkede med mobilteamet om det da jeg var i behandling for fødselsdepression sidst. Det var utrolig svært for mig at jeg ikke anede hvor længe jeg i den grad ville have absolut ingen kontrol over mit eget liv.

Det er selvfølgelig en anden situation, men jeg tror følelsen er ret meget den samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at høre jeg ikke er den eneste med denne irriterende følelse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om gennemscanning er det sammen som misdannelsesscanning? Men jeg har tid til det d. 4/3, men der er jo laaaang tid til :unsure . Jeg har da også haft bekymringer, da jeg havde en lille smule ondt i maven her i weekenden. Men jeg tror det har været i forbindelse med at jeg har haft lidt dårlig mave. Er gået fra forstoppelse til diarre :wacko . Jeg synes heller ikke mine bryster er så ømme mere, er der andre der har oplevet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare det hurtige her er at sige: JA!!! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om gennemscanning er det sammen som misdannelsesscanning? Men jeg har tid til det d. 4/3, men der er jo laaaang tid til :unsure . Jeg har da også haft bekymringer, da jeg havde en lille smule ondt i maven her i weekenden. Men jeg tror det har været i forbindelse med at jeg har haft lidt dårlig mave. Er gået fra forstoppelse til diarre :wacko . Jeg synes heller ikke mine bryster er så ømme mere, er der andre der har oplevet det?

Mine bryster er slet ikke så ømme mere.

- de er meget større, tydeligere blodåre og mørkere brystvorter..

Men jeg kan igwn gå uden bh osv uden at det gør ondt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om gennemscanning er det sammen som misdannelsesscanning? Men jeg har tid til det d. 4/3, men der er jo laaaang tid til :unsure . Jeg har da også haft bekymringer, da jeg havde en lille smule ondt i maven her i weekenden. Men jeg tror det har været i forbindelse med at jeg har haft lidt dårlig mave. Er gået fra forstoppelse til diarre :wacko . Jeg synes heller ikke mine bryster er så ømme mere, er der andre der har oplevet det?

De er slet ikke ømme på samme måde som de har været - men en lille smule større måske.

Synes ikke jeg kan se de store ændringer. Men jeg har da kunnet smide sports-bhen og tage de lidt mere klædelige bher på i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først tid til næste skanning 4. marts, ligesom Melas.

Vi håber også at få kønnet at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bestilte selv tiden til vores MD-scanning på Riget, da vi var til nakkefold 4. januar. Skal afsted 18. februar, og jeg synes, der er laaaaaaang tid til! Ikke fordi jeg er nervøs for baby - for det er jeg faktisk overraskende nok slet ikke (på nuværende - kan ske det kommer, når vi nærmer os 18. februar) - er bare mega nysgerrig på kønnet! Min nærighed forbyder mig dog at få lavet en kønsscanning inden MD... :rolleyes Viser det sig dog, at de ikke kan se det dér, ræser vi fluks til Lille Kbh'er og betaler os fra at vide, om baby har to eller tre ben. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER