Nitzen1987

Bachelorprojekt på lærerseminariet

5 indlæg i dette emne

Ja jeg kan jo nok ikke udskyde den ret meget længere.... Vi skal aflevere problemformulering i slutningen af januar, hvorefter selve skriveprocessen kan gå i gang.... Jeg skal, som antydet i overskriften, lave bachelorprojekt i mit 2. linjefag; Historie....

Nu er jeg så så småt begyndt at søge efter materiale til brug i min opgave.... Men skal også have flettet en problemformulering sammen, men kunne da godt tænke mig at se hvordan andre der har skrevet bachelor i historie har skrevet deres problemformulering.... Der skulle vel aldrig være nogle, der ligger inde med sådan én som jeg må se???

Skal skrive om sammenligning af tre undervisningsmaterialer (gammelt, nyt og www.danskhistorie.dk) i forhold til et kanonpunkt (tror måske at det bliver Christian d. IV som jeg har arbejdet med i min praktik) jeg skal så analysere på det i forhold til de forskellige historieskoler og i forhol til fagets formålsparagraffer og mål og så skal jeg have inddraget dannelsessyn mv.....

Så det er ud fra det at jeg skal have formuleret en problemformulering...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

netop bachloropgaven er skyld i at jeg ikke har færdiggjort min læreruddannelse. Jeg mangler bare 4. og sidste år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. kan kun hjælpe med et bachelor-oplæg i kemi - og noget siger mig du ikke kan bruge det til så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en bacheloropgave i natur/teknik fra lærerseminariet - har godt nok også historie på linje, men det var ikke lige min størke side :lolhit

Jeg synes det var en laaaaang opgave... Men kan desværre ikke lige hjælpe dig her.. Har du ikke en vejleder som kan hjælpe lidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. kan kun hjælpe med et bachelor-oplæg i kemi - og noget siger mig du ikke kan bruge det til så meget :)

ej så bevæger jeg mig godt nok ud på dybt vand - kemi er ikke lige min stærke side :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER