MissM

Virkelig dårlig timing :-)

5 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke huske om jeg har sagt det før, men den her fantastiske graviditet kom jo lidt bag på os. Vi havde nok egentlig regnet med at vente til foråret hvor hele flyt sammen processen ville være overstået. MEN heldigvis passer vi åbenbart så godt sammen, at vupti så blev jeg gravid.

Ja så nu sidder jeg her midt i flytterod og må sidde ned hvert tiende minut :@ det er altså ikke lige mig at være så passiv. Jeg går og hygger med at pakke lidt kasser og min søde dejlige kæreste går og minder mig om at nu skal jeg tage den med ro!

Hans historie fortæller ham at det der med at knokle mens man er gravid kan følges af det mest frygtelige man som gravid kan forestille sig (Han og ekskonen mistede et næsten fuldbårent barn for mange år siden).

Så i alt det her skønne og fantastiske går jeg bare og føler mig lidt doven og lad :-( Egentlig vil jeg vel egentlig ikke noget med dette indlæg, blot lige lette hjertet lidt.

God weekend til alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan helt følge dig! Vi er også i gang med at flytte og kan også godt se det lidt upraktiske i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh hvor jeg kender det.. vi er dog flyttet sammen, og ville gerne ha en baby..

Vi regnede med at det ville tage de gyldne 6mdr alle taler om.. så jeg stoppede med p- piller og vi tog den lidt med ro. men 6uger efter p-pille stop testede jeg positivt..

Jeg sidder på sidste halve år af uddannelse, afslutter min praktik her den 31. og så står den ellers på eksamener resten af tiden..

jeg bor ves middelfart men læser i roskilde så det kræver en masse transport..

min kæreste har lige sagt sit job op for at starte som

selvstændig..

- så vi går ind i en tid med masser arbejde og forandringer..

Det hele skal nok gå godt :) - årh det var egentlig dejligt at lette hjertet lidt :)

Håber i har en

skøn weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj hvor er det bare dejligt at høre... I er min feel good gruppe :-)

Det endte jo faktisk med at jeg fik lavet en hel del i dag. Fik faktisk pakket hele kærestens køkken ned og vasket en masse tøj og skurret brusekabinen. Men nu er jeg egentlig også pænt træt...

Tak for at lade mig vide at jeg ikke er alene i verden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER