Guest cmbk

Legetøj - inspiration

17 indlæg i dette emne

Hvad er jeres børns favorit legetøj? Og hvad er I glade for at have, som også er motorisk legetøj?

Synes Caroline og jeg er kørt lidt død i det vi har og vil gerne opdatere med nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maja er rigtig glad for

  • Lamaze spillefanten Eddie
  • Syngende Fisher Price hund
  • Fisher Price tårn-stableskåle der kan laves til små bolde
  • Andrea hånddukke
  • Legetøj med taggies
  • Sophie giraf

og så elsker hun at pille kanterne af sit skumguld og gnave i dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køkkenting haha.

Ellers Fisher price stolen http://www.fisher-price.com/nb_NO/products/33830

Allerede da Zoey begyndte at møve synes hun den var meget spændende ved nogle venner, og nu hvor hun kan stille sig op af ting er den endnu mere spændende. Mega godt køb og den er tit på bud til 199

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aller ynglingstingen er hendes stimulastik gynge.

Af legetøj er det hendes kaj beanbag som hitter mest eller hendes O-Ball

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme hitter:

- Dejskraberen i køkkenet (ved ikke hvorfor den er så fed, men han ELSKER den åndede dejskraber :D)

- Sæbebobler

- Fisher Price hunden (både bamsen og den der danser)

- Squish-ranglen

- Sparkepladen fra hans legetæppe. Nu ligger han bare og klapper på den med hænderne istedet.

- Sophie Giraf

- En robust bedroller med et tæppe på (så ligger jeg ham på maven på den og kører den frem og tilbage)

- Balloner (især hvis man har en med helium i, så den svæver)

Men vi trænger også til lidt nyt, synes jeg... Og vi har ikke rigtig noget decideret motoriklegetøj. Der bruger han bare sin mor :P Jeg overvejer lidt en tummelumsk, men der står at den store først kan bruges fra 3 år, og jeg synes den lille virker fesen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg :)

En ting Felix var super glad for var denne giraf fra fisher price. Boldene skal stoppes i munden og så spiller den. Den er god at rejse sig ved og på toppen af hovedet er der også en knao der kan få den til at spille. God legetøj også motorisk. Ved ikke om den fås mere men der er masser af den slags på dba ellers :)

K8844_d_2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna elsker også alle mulige køkkenreskaber: Dejskraber, skeer, kopper mv. Så det får hun og lege med :)

Ellers nyder hun sit legegulv, hvor hun hiver tal ud og bider lidt i dem

Diverse ting med lyd og melodi: Skilpaden fra Lamaze og sådan et tårn fra Fisherprice

Og så slevfølgelig hendes Smartphone fra Fischerprice med sange og lyd ;)

- Den der giraf ser underholdende ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Anna var 6-8 måneder, var et tårn bygget af stableklodser i pap det klart bedste legetøj :)

Og kassen med CD`er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie elsker:

løvepuden (som er lige så stor som hende)

Kaj hånddukken

At blive svinget i lagenet

Sæbebobler

Hendes baby computer fra kvickly med lyd, lys, billeder og spejl BbKu3.jpeg

Sit store spejl i legehjørnet (billedet er fra før jeg lavede det til.et legehjørne) 8NqDw.jpeg

MIG - at røre ved mit ansigt, mærke mit hår, høre min stemme, (jeg lyder som en idiot når jeg står og fortæller Mie alt hvad jeg laver "så skal vi ligge fars skjorte sammen - og der var en strømpe! Hov den er der hul i, så skal den i skraldespanden" - men pigebarnet elsker det og fortæller en hel masse også (bare rolig jeg gør det ikke hele tiden, men indimellem når jeg lige har overskud) ), tumle, blive kildet, blive masseret m.m.

Musik - CDer er et stort hit herhjemme.

Vi har en pilates bold, men jeg har ikke lige fået gang i den, og vi har købt en sansegynge med sider men den er ikke blevet hængt op endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt de der Fisher Price stable-skåle, der kan laves til bolde idag, og de STORhitter ;) Især at knalde dem ned i en kasse, så det larmer. Det er FEDT, synes Valdemar :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt de der Fisher Price stable-skåle, der kan laves til bolde idag, og de STORhitter ;) Især at knalde dem ned i en kasse, så det larmer. Det er FEDT, synes Valdemar :D

Dem er Maja også vild med :) hun synes det er sjovt at ryste med en skål-bold hvis jeg har puttet rasle-hovedet indeni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt de der Fisher Price stable-skåle, der kan laves til bolde idag, og de STORhitter ;) Især at knalde dem ned i en kasse, så det larmer. Det er FEDT, synes Valdemar :D

Dem er Maja også vild med :) hun synes det er sjovt at ryste med en skål-bold hvis jeg har puttet rasle-hovedet indeni :)

Er det dem her? http://www.toysrus.dk/Serier/FISHER-PRICE/FISHER-PRICE%20Stack%20,-a-,%20Roll%20Cups.aspx?id=870461&vid=411450

For dem har vi også... Kunne være de skulle findes frem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

En lille video af Valdemar der fejrer FP skålene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er mormors silikone muffinsforme bare et hit - så blev nødt til at låne et par stykker med hjem... de er nemlig bløde - og derfor rigtig gode at tykke/bide i/sutte på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og alt der rasler - som ammeindlæg og bind - inden de bliver pakket ud. Og reklamer - det er sjovt at rive i - dog skal man lige holde øje med at reklamerne ikke kommer i munden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER