Camillat

Hvornaar skal man saenke bunden i tremmesengen?

16 indlæg i dette emne

Ja, kort og godt - hvornaar skal vi have Noah ned i niveau i tremmesengen? Han er snart 7 maaneder....

Han kan jo ikke saette sig op selv endnu, men triller RIGTIG meget. Han er ikke en uro om natten, men jeg ved sgi ikke, om jeg kan blive ved med at stole paa den situation..Men er det for tidligt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, kort og godt - hvornaar skal vi have Noah ned i niveau i tremmesengen? Han er snart 7 maaneder....

Han kan jo ikke saette sig op selv endnu, men triller RIGTIG meget. Han er ikke en uro om natten, men jeg ved sgi ikke, om jeg kan blive ved med at stole paa den situation..Men er det for tidligt? :unsure

Min umiddelbare tanke er at jeg hellere vil være sikker og sætte bunden ned. der kan ikke ske noget hvis bunden er nede, men det kan der hvis den er oppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min umiddelbare tanke er at jeg hellere vil være sikker og sætte bunden ned. der kan ikke ske noget hvis bunden er nede, men det kan der hvis den er oppe.

Jaaa, men det var ogsaa mere at han saa skal ligge "helt dernede", hvis nu det ikke er noedvendigt... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ventede og ventede .. og besluttede så en dag 'hellere være sikker'..

Bundem blev sænket og Silje sat op i sengen for at lege, da jrg vender ryggen til STÅR pigrbsrmet pludselig op i den.

- Da var jeg MEGET glad for beslutningen om at sænke bunden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har vel ca været 5 mdr da vi har gjort det for en sikkerhed-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om at bunden snart skal sænkes hos os, og Valdemar er 6 måneder, triller en del, kan sidde selv, men ikke sætte sig op selv. Han har haft hånden på kanten et par gange. Jeg tænker faktisk, at vi nok skal have sænket niveauet her i weekenden :)

Jeg har ellers ikke spor lyst til det, for jeg synes i forvejen at det er hårdt for ryggen at få ham op og ned i sengen som det er nu... Men da han fik hånden op, der tænkte jeg godt nok at "nu må vi nok hellere..."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da Zoey begyndte at trille gik der ikke længe før hun trak sig op på knæ. Så jeg ville sænke den.

Personligt synes jeg det er MEGA træls når den er sænket, men der gik 2 dage fra vi havde sænket den til hun stod op i sengen. sååå det går stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har tre niveauer og forrig weekend blev den sænket, men tror at vi snart ska sænke den til aller nederste niveau inden længe, da han rejser sig selv op i kravlegården. Han mangler at finde fidusen i sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lidt "skæld ud" af sp sidst hun var her... Sif var knap 7 måneder og vi havde ikke sænket bunden... Så vil gætte at de proffe vil sige ved 6 måneders alderen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, tak for svar, darlings! Jeg kan hoere, at vi vist boer saenke den nu. Maa lige se, om vi naar det inden M tager afsted i 5 dage imorgen ellers bliver det efter paa onsdag... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gøre det nu. Iben var vel omkring 6 måneder, og jeg troede heller ikke at hun kunne rejse sig op selv, så jeg lod den bare være oppe.

Men pludselig kunne hun altså alligevel, og det resulterede i at hun tog den på hovedet ud over kanten. :(

Heldigvis faldt hun ud over den side der stod lige op ad min seng, så der skete ikke noget, men hun kunne lige så godt have faldet ned fra den modsatte side, og så havde hun knaldet hovedet lige ned i gulvet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik af vide af vores SP i mandags, at vi snart skulle overveje at sænke bunden, da Luna er ret stærk i armene..... og lige pludselig knækker hun koden! det samme fik vi af vide mht. barnevognssele!

hun er 4mdr i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Noah er jo lige praecis 7 mdr. i dag :) ( :o !)

Nu kommer M hjem fra Holland i aften, saa maa vi hellere faa det gjort inden ugens udgang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lidt "skæld ud" af sp sidst hun var her... Sif var knap 7 måneder og vi havde ikke sænket bunden... Så vil gætte at de proffe vil sige ved 6 måneders alderen!

Tak for opsang - så må vi også hellere få sænket den bund ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god tommelfingerregel - samtidig som I begynder at give dem barnevognssele på. Jeg ville sige omkring 5 mdr. Hellere være på den sikre side og gøre det en måned for tidligt, end at udsætte det til de er faldet ud over kanten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har sænket bunden i lucas seng... bare for at være sikker... dog er vi ikke begyndt med sele i barnevognen endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER