MissM

Must have App!!

16 indlæg i dette emne

Den hedder Baby Scope - ved ikke om den findes til andet end iPhone - koster 32 kr og skal nok blive det hele værd.

MAN KAN HØRE HJERTELYD! Bare vha mobilen og et headset (uden mic). Den er dog udviklet til 3. trim så jeg har skulle koncentrere mig lidt, men kan godt ane den hurtige puls...

Det er da utroligt hvad man kan gøre med mobilen i dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taaaark for tip MissM - der er hermed investeret 32 kr. i mobilbabylytter. :) Jeg synes ikke rigtig, jeg ku' fange min bebs's hjertelyd (er osse kun 14+2 - og har iøvrigt pænt meget luft i maven lige nu, som forstyrrer monitoren helt vildt... Hahaaarh - hvor ufedt er det liiiige at ligge og lytte til sine egne prutter, der suser rundt i maven egentlig!! :D ), men det kommer jeg helt sikkert til at kunne senere i graviditeten. Genialt - og tak igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da total hygge at lytte til prutter - i hvert fald så længe de er inde i maven :-D

Jeg kunne heller ikke den anden dag, men efter jeg hørte rytmen til scanning bilder jeg mig ind at jeg kan ane den i baggrunden med APPen :-)

Og det var så lidt - som "søstre" vi dele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Baby Scope - ved ikke om den findes til andet end iPhone - koster 32 kr og skal nok blive det hele værd.

MAN KAN HØRE HJERTELYD! Bare vha mobilen og et headset (uden mic). Den er dog udviklet til 3. trim så jeg har skulle koncentrere mig lidt, men kan godt ane den hurtige puls...

Det er da utroligt hvad man kan gøre med mobilen i dag :-)

Begriber ikke hvordan det kan lade sig gøre.. har heller ikke iphone, men min kæreste har..

- Må indrømme jeg frygter lidt for om jeg bliver urolig hvis jerg ikke kan høre noget.. ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY!!!

Så fandt jeg sgu bebsens hjertelyd med denne fantastiske app - og er altså kun 18+0!!! :D

Ligger syg herhjemme i sengen og havde derfor gooood tid til at lede efter den, og efter 7-8 minutters leden fandt jeg den søreme! Baby kvitterede med små "møf" imens - SÅÅ hyggeligt! Lyder næsten identisk med baby-samplen, som der ligger på app'en, så jeg tillader mig at tro på det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg. Bruger i bare almindelige hovedtelefoner? Læste på nettet at en skrev at det skulle være originale hovedtelefoner fra Apple - og det forstår jeg ikke helt, og vil ikke investere i den så da jeg ikke har andet end store hørebøffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY!!!

Så fandt jeg sgu bebsens hjertelyd med denne fantastiske app - og er altså kun 18+0!!! :D

Ligger syg herhjemme i sengen og havde derfor gooood tid til at lede efter den, og efter 7-8 minutters leden fandt jeg den søreme! Baby kvitterede med små "møf" imens - SÅÅ hyggeligt! Lyder næsten identisk med baby-samplen, som der ligger på app'en, så jeg tillader mig at tro på det. :)

Bliver helt misundelig.. men har ingen iphone... - Ej jeg hørte hjertelyd ved jordmoderen i går..

- Jeg sidder og skriver eksamensopgave, og det er gået op for mig de sidste 3 dage, hvor meget baby bevæger sig.. Plejer kun at mærke den når jeg går i seng, sikkert fordi jeg har været aktiv hele tiden - og derfor ikke har kunne mærke den tydeligt nok.

Men nu sidder jeg her på min flade og skriver. Og får mange små puf i løbet af dagen, i sær hvis jeg sidder med maven helt op af bordet.. - Kan være lidt svært ikke at drille den, det er lidt hyggeligt når den møffer rundt der inde..

- Årh oversprings handlinger er der nok af.. - tilbage til opgaven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Mette-på-besøg :)

Det afgørende er, at der IKKE er microfon på de høretelefoner, der bliver brugt. Er der det, dur app'en ikke. Jeg bruger et par uoriginale japser-iPhone-høretelefoner (købt på eBay - noget værre skrammel! :D ), og de fungerer fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Mette-på-besøg :)

Det afgørende er, at der IKKE er microfon på de høretelefoner, der bliver brugt. Er der det, dur app'en ikke. Jeg bruger et par uoriginale japser-iPhone-høretelefoner (købt på eBay - noget værre skrammel! :D ), og de fungerer fint.

Super, så må jeg prøve i aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Chris - jeg har samme oplevelse, mens jeg ligger syg! :D Havde forberedt mig på, at der ville gå laaang tid, inden jeg ville være så heldig at mærke babyen igen, efter den gav de små puf fra sig i weekenden, men det er da så SLET ikke tilfældet!

Har ligger stille på sofaen de sidste tre dage, og jeg har i hvert fald mærket den 4-5-6 gange hver eneste dag. :) Så hyggeligt!

... Og PS: Forstår godt iPhone-jalousien mht. hjertelyden! ;) Godt nok vildt hvad man kan med sådan en tingest, helt ærligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih hvor dejligt :-) altså ikke at du ligger syg selvfølgelig...

Og ja det er virkelig utroligt hvad det lille apparat kan :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Chris - jeg har samme oplevelse, mens jeg ligger syg! :D Havde forberedt mig på, at der ville gå laaang tid, inden jeg ville være så heldig at mærke babyen igen, efter den gav de små puf fra sig i weekenden, men det er da så SLET ikke tilfældet!

Har ligger stille på sofaen de sidste tre dage, og jeg har i hvert fald mærket den 4-5-6 gange hver eneste dag. :) Så hyggeligt!

... Og PS: Forstår godt iPhone-jalousien mht. hjertelyden! ;) Godt nok vildt hvad man kan med sådan en tingest, helt ærligt!!

Det er så hyggeligt at der er tydeligt liv flere gange dagligt.. - selvom jeg ikke stornyder at sidde og skrive.. Men ihhh jeg nyder at jeg er stoppet op arbejde ;) Men man kan måske ikke få det hele ;)

Jeg er dybt imponeret over hvad sådan en telefon kan. og endnu mere hvis man tænker over, hvor kort tid den har eksisteret. Mon den kan scanne maven om 10 år??? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det nu jeg skal sige at jeg læste et sted at det er MEGET tæt på... Som i max et par år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det nu jeg skal sige at jeg læste et sted at det er MEGET tæt på... Som i max et par år.

Tror dig gerne, synes det er lidt vanvittigt.. Årh hvor er det skønt at blive scannet, men ligefrem at kunne gøre det selv :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt man kunne risikere at gøre sig selv mere nervøs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tipper lige om app'en iStethoscope, som det også er lykkes mig at finde babys hjertelyd med (omend den høres lidt lavere rent lydmæssigt end med BabyScope-app'en)! :) Den er ikke specielt beregnet til at lytte til babyer, men den koster kun 7 kr., og jeg er lidt pjattet med, at man kan sende små 10 sekunders lydklip pr. mail med den, hvilket ikke er en mulighed med den anden app.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER