Evaha87

Bekymringer om abortering

10 indlæg i dette emne

Hejsa jeg er 6+1.

Jeg er lidt bekymret for at jeg nok skal abortere da begge mine svigerinder har aborteret med deres første barn, det gjorde min svigermor forresten også, skal jeg lade være med at bekymre mig eller mon det har noget at sige???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Abort kan man desværre ikke forhindre når man ikke er længere henne, selvom det er ufatteligt hårdt at skulle gennemleve men det er kroppens måde at sortere ulevedygtige fostre fra. Hvis du sørger for at spise varieret, husker dine vitaminer især folinsyre og får rørt dig lidt hver dag, giver du fosteret og din krop de bedste betingelser for at blive til/skabe et sundt barn.

Jeg tror ikke umiddelbart at du skal være bange for at det er en familie-ting med aborterne da du ikke er i blodbånd med de ovennævnte kvinder. Men når det er sagt så har min familie også en kedelig statistik i forhold til at miste både før og efter fødsel, så mine tanker kører tit den vej. Det er simpelthen både svært at tro på at man lige akkurat skulle være den som skiller sig ud men også svært ikke at frygte det værste. Det hjælper heldigvis når du kan mærke liv, men selv nu hvor mine børn er store (6 og 3 år) frygter jeg stadigt at miste dem. Tror bare det er en del af at blive mor. :biglove

Jeg krydser fingre for at din spire sidder rigtigt godt fast og bliver siddende til termin :kram

Selvfølgelig kan man ikke gøre noget ved det, men bekymringerne er der. Jeg ved godt jeg ikke er blodbundet til de andre kvinder, men det er de jo heller ikke... Men tror bare det er svært at tro på at man skal være den som skiller sig ud.

Jeg tager mine vitaminer (tager sådan noget gravid multivitamin), prøver at få mig rørt hver dag (selvom det for det meste bare er hyggelige gåture) og spiser så varieret som jeg nu kan. :-)

Glæder mig bare til at komme over uge 12 så kan man jo ånde lidt lettere i og med at der er risikoen for abort lidt lavere... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender udmærket til frygten ! Nu er kvalmen dog kommet og jeg er begyndt at føle mig gravid det hjælper på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må vi jo se hvad der sker, føler mig overhoved ikke gravid, på nogen som helst måder... Men nu må vi jo håbe på at den bliver derinde, også i og med at min chef ikke vil ansætte mig alligevel.... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror alle kender frygten for at miste, men som det allerede er sagt, så skulle du ikke være i større risiko end andre selvom der er fortilfælde i svigerfamilien.

Så, du må bare prøve at tro på at det lykkes for dig - trods alt er det jo det der er størst sandsynlighed for :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplevede min første pletblødning i dag... Hold da op hvor blev jeg bange, men den er vidst gået over igen nu så jeg håber da stadig at den lille spire har tænkt sig at blive hængende nogen måneder endnu... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Oplevede min første pletblødning i dag... Hold da op hvor blev jeg bange, men den er vidst gået over igen nu så jeg håber da stadig at den lille spire har tænkt sig at blive hængende nogen måneder endnu... :-)

Puha ja netop det med at se blod er jo vores alles frygt særligt som nygravid. Jeg har 7-9-13 ikke set noget, andet end da jeg fik en rift i forbindelse med :hump men der blev jeg så også skrækslagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har nok bare været noget uden betydning da det holdte op med det samme igen... :-)

Jeg har slet ikke bemærket nogen forandring eller noget så jeg tror på at alt er godt derinde... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER