GrønFrø

Newborn set på udsalg - Stokke Trip Trap

13 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg længe overvejet at købe newborn settet til min trip trap stol.

Nu her til aften så jeg lige, at den er på udsalg hos salling online shop til 599, så den skyndte jeg mig at bestille :-)

Egentlig ville jeg bare lige dele informationen med jer, hvis andre står og mangler stolen. Det er 300 kr. under normal udsalgspris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ihh, hvor er det godt du delte linket! :loveshower der røg sørme også lige et newborn set i min indkøbskurv :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh, hvor er det godt du delte linket! :loveshower der røg sørme også lige et newborn set i min indkøbskurv :oops

Super! Det er første gang, jeg har set det så billigt, så jeg kunne heller ikke lade være med at bestille :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig der er blind eller søger på det forkerte, for jeg kan ikke finde det? Kan kun finde baby sættet til 369,95. Eller var det et tilbud for sidste uge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den forsvandt fra hjemmesiden her i dag, men den er der igen nu.. så prøv at kigge igen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk - tak for tippet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I fået nogen bekræftelse på at jeres Newborn set er afsendt? Jeg har kun modtaget en kopi af ordren på mail, men har intet hørt om leveringstid eller noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej jeg har heller ikke fået noget om at den er afsendt endnu.. men der står at leveringen kan tage op til ti dage, så jeg giver dem lige et par dage endnu inden jeg rykker dem.. men jeg kan også se at pengene heller ikke er trukket endnu? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se, at der står 10 dage nu. Det gjorde der ikke, da jeg bestilte - derfor var jeg ved at blive lidt utålmodig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yay, min newborn indsats kom med posten i dag :yay har i andre fået jeres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yay, min newborn indsats kom med posten i dag :yay har i andre fået jeres?

Min er ikke kommet endnu, men de har trukket pengene fra min konto, så den kommer nok snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også min :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER