brineh

fastelavn

38 indlæg i dette emne

Nu nærmer tiden sig jo snart til det er fastelavn og er gået i tænkeboks over hvad lille manden skal glædes ud som til fastelavn i vuggestuen.

Hvad skal jeres klædes ud som til fastelavn?

Og har i nogle gode ideér?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii, Theos første fastelavn i vuggestuen :yay

Godt med denne tråd. Jeg aner nemlig ikke hvad han skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne at Carl er en lille løve, tiger eller lign. da vi leger det meget herhjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det har jeg da virkelig ikke skænket en tanke :o Jeg er på ingen måde fan af fastelavn og har aldrig været det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde gemt denne bi fra Bella. Men Karoline får desværre ikke brug for den. Hvis nogen er interesseret, så har jeg altså sådan en liggende i str 86/92 (den er lille i str) ;)

T7dgr.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde gemt denne bi fra Bella. Men Karoline får desværre ikke brug for den. Hvis nogen er interesseret, så har jeg altså sådan en liggende i str 86/92 (den er lille i str) ;)

T7dgr.png

Åh den er sød :) Hvad skal du have for den? Jonas sad netop lige og tænkte bi da jeg spurgte ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det har jeg da virkelig ikke skænket en tanke :o Jeg er på ingen måde fan af fastelavn og har aldrig været det <_<

Ih jeg elsker fastelavn. Men vi har også altid haft nogle hyggelige traditioner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix er begyndt at sparke til bolden og jeg har et fodboldsæt fra libero jeg skal se om han kan passe. Så mon ikke det går den vej. Har ikke lyst til at bruge en masse penge på det når han stadig er så lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh den er sød :) Hvad skal du have for den? Jonas sad netop lige og tænkte bi da jeg spurgte ham :D

Sender lige en PM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har siddet og kigget frem og tilbage på nettet i dag efter inspiration til David og faldt over et sødt politimands kostume på Ebay.. Så nu har jeg fået styr på det :)

Min lille krøltop skal være politimand til fastelavn, det bliver sjovere til næste år, der håber jeg ligesom han selv kan sige hvad han godt kunne tænke sig at være og ikke at hans mor skal bestemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare Leo skal være supermand. Han fik et sæt da han fyldte et år og vi har ikke fået det brugt ( hvornår skulle vi det? :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige fundet ud af hvad ronja skal være :) hun skal være bi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige fundet ud af hvad ronja skal være :) hun skal være bi :D

Det ville jeg også have valgt, hvis jeg havde en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har siddet og kigget frem og tilbage på nettet i dag efter inspiration til David og faldt over et sødt politimands kostume på Ebay.. Så nu har jeg fået styr på det :)

Min lille krøltop skal være politimand til fastelavn, det bliver sjovere til næste år, der håber jeg ligesom han selv kan sige hvad han godt kunne tænke sig at være og ikke at hans mor skal bestemme :)

Det er rigtigt, det bliver så hyggeligt når de selv kan være med til at bestemme :) Men betyder det så jeg skal være kreativ :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige fundet ud af hvad ronja skal være :) hun skal være bi :D

Super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige fundet ud af hvad ronja skal være :) hun skal være bi :D

Hvis Anna havde været lidt større, havde jeg helt sikkert også hjulpet ML af med det fantastiske kostume ;)

Jeg aner ikke hvad Anna skal være og gider virkelig ikke bruge energi på det <_< Og så føler jeg mig som den sløjeste mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Anna havde været lidt større, havde jeg helt sikkert også hjulpet ML af med det fantastiske kostume ;)

Jeg aner ikke hvad Anna skal være og gider virkelig ikke bruge energi på det <_< Og så føler jeg mig som den sløjeste mor :(

Det skal du overhovedet ikke! Jeg havde hellere ikke skænket det en tanke før den her tråd og jeg var bare heldig at ML havde det perfekte kostume som Ronja kan passe. Hvis det ikke havde været så havde jeg bestemt hellere ikke gidet at bruge vildt meget energi på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du overhovedet ikke! Jeg havde hellere ikke skænket det en tanke før den her tråd og jeg var bare heldig at ML havde det perfekte kostume som Ronja kan passe. Hvis det ikke havde været så havde jeg bestemt hellere ikke gidet at bruge vildt meget energi på det ;)

Og jeg var for langsom! <_< For det er godt nok et fint sæt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første år var Carl en lille klovn, jeg syede selv bukser og satte pompoms på en købt body og fandt et par søde seler i genbrugen

Carl.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første år var Carl en lille klovn, jeg syede selv bukser og satte pompoms på en købt body og fandt et par søde seler i genbrugen

Carl.png

Årh, hvor ER han sød! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første år var Carl en lille klovn, jeg syede selv bukser og satte pompoms på en købt body og fandt et par søde seler i genbrugen

Carl.png

Hvor er han kær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år var felix nisse. Genbrug fra julen og julekortene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på hvordan jeg syer huen men jeg er sgu halv-nervøs for at sy selve dragten til Carls løvekostume.. arghmen jeg må jo bare begive mig ud i det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år var Elias tigerdyr men i år har jeg fået fingre i det sødeste mønster på et pindsvinekostume så lur mig om det ikke bliver noget i den dur :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER