SMES

jordmoder!

10 indlæg i dette emne

Er der nogen der har fået tid til jordmoder? Undre mig bare over at jeg skal til NF på fredag, men har endnu ikke fået nogen indkaldelse til jordmoder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første jordemoderbesøg, plejer at være omkring 16. uge.. Alt efter hvor man lige hører til..

De fleste steder, sender de indkaldelse til jordemoder når man har været til NF, fordi de så har en mere præcis termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca 10 dage efter vandrejournalen blev lavet, fik jeg et brev, hvor der både var indkaldelse til NF, jordemorsamtale og MS, så kender alle datoerne. Men ved ikke om det kun er region Syddanmark der gør det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik tid til NF, jordemoder og MD scanning samtidig, men måske du først får det efter NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid til første jordemoderbesøg d. 30/1. Kender kun den første dato denne gang, tror det er fordi jeg desværre blev nødt til at melde afbud tidligere på året pga abort. Skal have lavet moderkagebiopsi på mandag d. 7/1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik brev om nf og ms samtidig.. men har heller ikke fået indkaldes til jordmoder endnu.. jeg er 13+6 idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal selv bestille 1. besøg ved JM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik indkaldelse til NF scanning ig JM samtale i samme brev. NF på onsdag hvor jeg er 12+0 og JM d. 28. januar hvor jeg er, hvad, 14-15 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv bestilt min NF på nettet... Venter og ser om der sker noget efter NF, ellers må jeg jo ringe og brokke mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER