JaMa

30+ og murren i underlivet?

8 indlæg i dette emne

Jeg er i dag 30+4 og har de sidste to dage haft flere plukveer end jeg normalt har. Synes de kommer både i hvile og under aktivitet, specielt når jeg rejser mig op eller vender mig om. Har desuden murrende ømt i underlivet, og synes plukveerne "trækker nedad" og spænder maven meget op. Fornemmelsen af murren er der hele tiden, også når der ikke er plukveer. Selvom der er mange plukveer er der ikke rytme i dem. Det er min tredje graviditet og kan ikke huske om det har været sådan de andre gange... Så vil lige høre hvad i kloge kvinder herinde siger til det, skal jeg se det lidt an eller reagere? Tænker selv på blærebetændelse, men ved jo ikke om det er et bud :) mærker forresten liv som jeg plejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville lige ringe til fg og høre deres vurdering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også lige ringe til FG for deres vurdering

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i hvert fald en rigtig god ide at blive tjekket for blærebetændelse, for det giver sådanne symptomer. Men det foreslår de nok også hvis du ringer til fg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville reagere - hvilket jeg også gjorde. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) ringede til FG og talte med en jordemoder. Hun syntes det lød meget som en blærebetændelse, så jeg fik valget mellem at komme derud eller kontakte egen læge i morgen tidlig. Så jeg ringer til egen læge kl.8 i morgen og bliver tjekket. Dog skulle jeg ringe til FG igen, hvis det gør mere ondt end nu, jeg får feber eller plukveer med fast interval.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg blev tjekket af lægen dagen efter, men der var ingen blærebetændelse, så det var jo sådan set heldigt nok:) hun tjekkede lige blodtryk osv og alt var fint, så blev sendt hjemme med besked om at hvile mig, aflaste, ikke bære tunge ting og så ligge minimum en time midt på dagen. Og det har hjulpet:) har stadig en del plukveer, men ikke af samme styrke og hyppighed, det er dejligt!! Tak fordi du spurgte til det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER