MrsMom

Fortæl den gode historie...

9 indlæg i dette emne

Jeg elsker at man på babyklar kan komme med alt hvad man har lyst til - både det gode og det dårlige, man kan hjælpe, deltage og bare læse og lære...

Det sidste stykke tid synes jeg at jeg har læst om mange dårlige oplevelser - piger der har mistet ved abort.

Nu står manden og jeg og skal snart i gang med det første IVF forsøg som forhåbentlig bliver til noget (sidste gang blev ingen æg befrugtet)

Så kom med succes historierne - så man kan få modet og tilliden til behandlingen lidt i top igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:) sikke en dejlig positiv tråd.

Well, jeg kiggede lige efter i min kalender - og vi havde første besøg på hospitalet (efter forudgående udredning ved gynækolog) den 7. august, og den 18. oktober fik jeg taget en positiv blodprøve - efter én insemination uden resultat og én insemination konverteret til ivf, der blev til den graviditet, der 7-9-13 holder ved endnu - jeg synes godt, at det kan kvalificere som en succes :)

Rigtig meget held og lykke med behandlingen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ind til videre består vores behandling også af en sucsess historie :)

Første ægudatagning gav kun et æg, der desværre ikke kunne lægges op! Anden gang var der 3 æg og et blev lagt op igen! Hvilket resulterede i en positiv test :)

Så her sidder vi og glæder os til resten af 2013 og håber at vores første ICSI forsøg vælger at blive siddende helt frem til 31/8! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I november 2010 startede vi i behandling efter mange hårde måneder med undersøgelser, samtaler mm. Det værste var nok, at vi fik at vide, at vi ikke skulle regne med at det vil lykkedes for os, da vores chancer var næsten lige nul -_- Ved PESA/TESA fandt de kun 6 brugbare sædceller hos min mand :o Vi fik besked på at overveje barnløshed, donorsæd eller adoption og endte med at skrive under på, at der måtte bruges en sæddonor, hvis der ikke blev fundet sædceller på ÆU dagen. Den 8. december blev der taget 13 æg ud ved mig. Otte af dem blev befrugtet med min mands sædceller :loveshower . Jeg fik lagt et æg op den 11. december. 6 befrugtede æg blev frosset ned :kuller . Jeg blev gravid i første forsøg og fødte vores dejlige Kristine den 25. august 2011 :7himmel . I sommers ville vi starte et nyt forsøg med fryseæggene. Der blev lagt to æg op i september efter fertilitetsklinikkens anbefaling. Igen lykkedes det i første forsøg, og vi venter nu tvillinger :kuller Med vores udgangspunkt er der sket mirakler for os :wub Vi havde næsten ikke noget håb... min mand sagde fra starten af, at han aldrig kunne få børn - kun donorbørn - og nu er skal vi til at være en familie på 5 :kuller :loveshower :7himmel

Held og lykke til jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at læse :)

Kom gerne med flere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I november 2010 startede vi i behandling efter mange hårde måneder med undersøgelser, samtaler mm. Det værste var nok, at vi fik at vide, at vi ikke skulle regne med at det vil lykkedes for os, da vores chancer var næsten lige nul -_- Ved PESA/TESA fandt de kun 6 brugbare sædceller hos min mand :o Vi fik besked på at overveje barnløshed, donorsæd eller adoption og endte med at skrive under på, at der måtte bruges en sæddonor, hvis der ikke blev fundet sædceller på ÆU dagen. Den 8. december blev der taget 13 æg ud ved mig. Otte af dem blev befrugtet med min mands sædceller :loveshower . Jeg fik lagt et æg op den 11. december. 6 befrugtede æg blev frosset ned :kuller . Jeg blev gravid i første forsøg og fødte vores dejlige Kristine den 25. august 2011 :7himmel . I sommers ville vi starte et nyt forsøg med fryseæggene. Der blev lagt to æg op i september efter fertilitetsklinikkens anbefaling. Igen lykkedes det i første forsøg, og vi venter nu tvillinger :kuller Med vores udgangspunkt er der sket mirakler for os :wub Vi havde næsten ikke noget håb... min mand sagde fra starten af, at han aldrig kunne få børn - kun donorbørn - og nu er skal vi til at være en familie på 5 :kuller :loveshower :7himmel

Held og lykke til jer :goodluck

.

Hvor er det bare en fantastisk historie! Skønt at høre at det kan lykkes selvom alle odds umiddelbart er imod en. Kæmpe tillykke til jer, både med jeres pige og tvillingerne på vej! Jeres historie giver også mig håb, vores historie er omvendt, det er mig der ikke kan få børn, men heldigvis fejler min man intet, alt er perfekt hos ham. Men hvis det kan lykkes for jer så kan det vel også og os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være hårdt når man står i det, og der er det virkeligt at man har brug for de historier der ender positivt.

Vires vej var lang og sej, men jeg gav på intet tidspunkt op. Jeg var sikker på det nok skulle lykkedes. Og efter 4 år og 4 ICSI sidder jeg her med min datter.

Du kan læse min historie her: http://regnbuebarnetvigga.blogspot.dk/2012/12/louises-beretning.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn historie, håber vi snart er lige så heldige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg havde prøvet i et år, vi var 3 år om at få Luca som inde bar 4 IUI uden held, 1. Ivf blev jeg ikke gravid, 2. Ivf blev jeg gravid men havde en sa i uge 5. 3. Ivf blev så til Luca.

I 2011 blev vi enige om at begynde på en lillebror/søster til Luca så vi startede op igen.

1. Ivf endte med en MA i uge 8 og en udskrabning, også gik der ellers 6 mdr inden mens kom igen.

I aug/sept. fik vi lov til at starte igen på 2. Ivf, som endte med en overstimulering og en tur på hospitalet.

Men der fik jeg dog de dejlige nyheder om at jeg var gravid.

Der gik en uge og vi skulle scannes, og der lå to fine spirere og blinkede til os. :)

Det kan lykkedes nogle gange tager det bare en masse tålmodighed.

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER