rejsentilholland

Ny herinde :)

15 indlæg i dette emne

hej alle I skønne kommende mødre

nu melder jeg mig også herinde, er ny på siden, eller det vil sige var med for nogen år siden, men kom fra det igen.

mit navn er Heidi, er 35 år, uddannet pædagog, bor sammen med kæresten min på midtfyn. Vi har sammen Asger på 4 år, som er svært handicappede. Vi har fået Asger på almindeligvis, men det har vist sig at jeg har et gen som jeg gi´r videre, som gir en masse misdannelser og da der er over 50 % chance for at det vil gentage sig, turde vi ikke at løbe an på det, da vi begyndte at snakke søskende til Asger.

Vi har derfor denne gang modtaget donoræg, det lykkes i 2 forsøg og vi venter nu tvillinger d 19 juni :)

glæder mig til at lære jer alle at kende, til at dele glæder og sorger og bare læse med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Heidi,

Dejligt at se dig herinde :)

Endnu engang kæmpe tillykke med de små i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med tvillingerne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rigtig mange tak de damer, synes simpelthen det er så vildt at jeg skal være mor igen og endnu mere vildt er det at vi venter 2 stk

jeg har altid drømt om at blive mor til 2, den drøm blev der sat en stopper for da vi fik Asger, men da han ikke udvikler sig som normen, og jo mere jeg kom ind i handicap-verden og så at der faktisk er mange handicap familie som godt kan have flere børn, så tænkte jeg at den drøm ikke måtte gå til og så tog vi kontakt til fertilitetsklinikken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med de to små du venter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rigtig mange tak de damer, synes simpelthen det er så vildt at jeg skal være mor igen og endnu mere vildt er det at vi venter 2 stk

jeg har altid drømt om at blive mor til 2, den drøm blev der sat en stopper for da vi fik Asger, men da han ikke udvikler sig som normen, og jo mere jeg kom ind i handicap-verden og så at der faktisk er mange handicap familie som godt kan have flere børn, så tænkte jeg at den drøm ikke måtte gå til og så tog vi kontakt til fertilitetsklinikken

Det kan man nemlig :biglove Ingen tvivl om det bliver hårdt, men glæden er dobbelt så stor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, og tillykke med de to små mirakler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med de to små guldklumper :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rigtig mange tak :biglove glæder mig meget til at lære jer at kende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.... sikke mange der skal ha tvillinger, fantastisk :wub Tillykke, og glæder mig til at følge jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.... sikke mange der skal ha tvillinger, fantastisk :wub Tillykke, og glæder mig til at følge jer :)

mange tak, ja det helt vildt og så fantastisk dejligt :yay

mange som skal have tvillinger, er det ikke kun Hilde og jeg som skal herinde fra eller hvordan ??? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige forbi...

Der er også binser der er i maj terminen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige forbi...

Der er også binser der er i maj terminen ;-)

nå ja det nævnte hilde godt :) tak tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER