Dorthe

Nupo

38 indlæg i dette emne

Hvor mange af jer spiser/drikker (hvad gør man endelig ;) ) det?

Hvor mange gang om dagen tager i det og hvilket produkt tager i???

Jeg overvejer nemlig at prøve det, i stedet for frokost, hvor jeg tit kommer til at spise nogle forkerte ting. Ulempem ved at arbejde hjemme, man har adgang til skabe og skuffer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg spiser nupo til frokost hver dag og syntes det mætter fantastisk :) om du drikker eller spiser det kommer nok an på om hvor meget du fortynder det ;)

jeg kan kun drikke kakao modellen men ved der er vidt forskellige meninger om hvilken en man kan lide :)

syntes du skal tage at prøve det, kan klart anbefales

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lever af Nupo på 3. uge (dog med pause i julen)

Er kun til supperne, mest asparges, thai og grøntsags supperne :) thai suppen er klar favorit den kan jeg slet ik smage er pulver ;)

det mætter helt fantastisk og jeg har haft svært ved at komme op på de 5-6 stykker om dagen men er nu på 4 plus lidt grønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber man nupo hennde? Og hvad er jeres (hvis I har nogen) med at gå over til alm. kost, efter at have spist nupo? Går ikke ud fra, at det er noget man bliver ved med, at sætte i stedet for et måltid eller? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke spise nupo..

Men det er oftest på tilbud i kvickly eller føtex.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 'spiser' (det er jo så drikker) nupo hver morgen.

Er ikke til morgenmad, men for at få gang i sunde vaner med regelmæssige måltider var det løsningen for mig.

Jeg kan kun li' jordbær.

Hvis man kører den straight på nupo over længere tid kan man spise markant mindre når man igen går over til normal kost.

Jeg deltog for år tilbage i et forsøg med pulver.

Der skulle jeg leve udelukkende af pulver i 8 uger, herefter 4 uger med mad, 4 uger udelukkende på nupo og slutteligt 4 uger med mad.

Det gav 16 kilo på minus kontoen, men de kom hurtigt snigende igen fordi jeg er formidabel til liiige at tage en ekstra portion mad <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 'spiser' (det er jo så drikker) nupo hver morgen.

Er ikke til morgenmad, men for at få gang i sunde vaner med regelmæssige måltider var det løsningen for mig.

Jeg kan kun li' jordbær.

Hvis man kører den straight på nupo over længere tid kan man spise markant mindre når man igen går over til normal kost.

Jeg deltog for år tilbage i et forsøg med pulver.

Der skulle jeg leve udelukkende af pulver i 8 uger, herefter 4 uger med mad, 4 uger udelukkende på nupo og slutteligt 4 uger med mad.

Det gav 16 kilo på minus kontoen, men de kom hurtigt snigende igen fordi jeg er formidabel til liiige at tage en ekstra portion mad <_<

Kunne da være, at det skulle prøves ;) Den med liiiige at tage en ekstra portion, har givet mig +20 kg på kontoen :blush Og det er det jeg kæmper allermest med :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget mætter det? Jeg tænker sådan en drik skal holde sulten væk i mange timer.

Og tager det lysten til at småspise og / eller sukkerlysten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med NUPO nu, drikker en til morgenmad og en til frokost. Jeg er vild med mango/vanilje udgaven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget mætter det? Jeg tænker sådan en drik skal holde sulten væk i mange timer.

Og tager det lysten til at småspise og / eller sukkerlysten?

For mit vedkommende mætter det ikke som sådan. Men - jeg er også ALTID sulten. Altid!

Men det holder mig fra manisk at tænke mad-mad-mad i omkring 2½-3 timer (hvilket vel også passer meget godt når en dagsration består af 6 portioner nupo)

Lysten til at småspise forsvinder kun fordi jeg er nærrig. Bruger ikke en formue på at spise nupo OG spise usundt.

(at jeg så gør det efter en rum tid er en anden sag :rolleyes ellers ville jeg være smækker lækker slank)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mit vedkommende mætter det ikke som sådan. Men - jeg er også ALTID sulten. Altid!

Men det holder mig fra manisk at tænke mad-mad-mad i omkring 2½-3 timer (hvilket vel også passer meget godt når en dagsration består af 6 portioner nupo)

Lysten til at småspise forsvinder kun fordi jeg er nærrig. Bruger ikke en formue på at spise nupo OG spise usundt.

(at jeg så gør det efter en rum tid er en anden sag :rolleyes ellers ville jeg være smækker lækker slank)

Har det helt ligesom dig, føler mig ikke sådan puha jeg er mæt af det, men jeg har heller ikke en skærende sult fornemmlse de næste par timer.

Jeg er nemlig også ALTID sulten, jeg kan altid spise og jeg tænker næsten altid på hvornår jeg får noget igen :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet på at tage lidt nupo til frokost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på Nupo med undtagelse af aftensmaden. Jeg skal lige ordenligt igang igen efter nytår. Men min erfaring er at man lige skal over de første dage og at man skal drikke en masse vand selv om det er irriterende at tisse så meget i starten. Et andet godt råd er at blande drikken godt og lade den stå i 5 min inden man drikker den. Jeg kan sagtens holde det ud. Jeg drikker af sugerør. Det "mætter" i ca 2 timer. Jeg kan kun lide cacao. Men kan klart anbefales. Godt gået Louise med 8 uger alene på Nupo. Hatten af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P.s har set et tilbud i Bilka i denne uge. Jeg bor bare langt væk. Ellers har Netto solgt til 90 kr. pakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en masse svar der er kommet, siden jeg oprettet tråden i går :lovebk

Jeg skal en tur i Bilka i da, så vil da prøve at kigge efter det derude. For nu tror jeg, at jeg vil prøve det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker Nupo jordbær til morgen, da jeg ikke er morgenmadsspiser.

Derudover spiser jeg varieret og groft, så godt jeg nu kan.

Overvejer at bruge nupo om eftermiddagen som et mellemmåltid - kan man det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anbefalingerne omkring Nupo, og andre af "den slags" kure, er sat op til 800kcl dagligt. Det passer med 8 breve pulver (til shakes ihvertfald).Det er anbefalinger fra lægerne rundt omkring.

Jeg overvejer at starte op igen, tabte mig egentligt ok sidst jeg var på det, glemte bare at lægge kosten om samtidig :(

Jeg bruger udelukkende café latté udgaven, kan simpelthen ikke udstå hverken supperne, barerne, eller andre smagsvarianter. Tilgengæld smager den fantastisk, specielt hvis man laver den i blenderen :)

Jeg ville gerne jeg kunne leve af Nupoen, altså den skrappe metoder, i 8 uger. Men det kan jeg simpelthen ikke. Så jeg "nøjes" og bruger den som substitution til alle måltider, bortset fra aftensmaden. Der bruger jeg briksystemet, som følger med/kan ses på deres hjemmeside (nupo.dk).

Kan se på siden at der er kommet flere muligheder :) Tror jeg kunne finde på nupo+ 600gr frugt & grønt dagligt. Det lyder lidt fristende ;)

Men tag et kig på deres side :)

Der kan du også selv sammensætte og regne ud ifht. vægttab.

Husk at drikke godt med vand :)

EDIT:

Jeg køber mit i storkøb på nettet. Sidst jeg købte var det 6 ugers forbrug, dvs. et såkaldt megakøb. Ren-velvære shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en masse svar der er kommet, siden jeg oprettet tråden i går :lovebk

Jeg skal en tur i Bilka i da, så vil da prøve at kigge efter det derude. For nu tror jeg, at jeg vil prøve det.

Ellers kan du få en pakke i føtex med 12 breve for 90,-

Ellers kan du bestille en starts pakke her http://www.sweetdeal.dk/home/Copenhagen/?utm_source=sweetdeal&utm_medium=Newsletter&utm_campaign=sweetdeal_newsletter_Copenhagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på pulver - suppe - shake?

Kan de alle bruges som frokost og skal nogle af dem suppleres med andet?

Hvad mætter mest - hvad er der færrest kalorier i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forskellen er den ene er varm, minder om alm mad(suppe) og den anden er en kold drik.

du kan putte ting i begge, bla. frosne jordbær-blendet i jordbær shaken, nudler i thaisuppen mm men så fylder du jo ekstra kalorier på ;)

tror de indholder lige få kalorier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale deres prøvepakke hvor man hurtigt får er indblik i hvilken smag man kan lide.. Jeg er vild med kakao i færdigværsion altså den man bare skal ryste og sp er den klar.. Som pulver foretrækker jeg jordbær, og hader supperne :)

Som du kan se er det meget forskelligt :)

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid tænkt "Nupo, ej det er da noget fusk", men det lyder som om det rent faktisk virker...

Jeg frygter bare at jeg vil mangle følelsen af at spise "rigtig" mad. Er der andre der kender det, men som alligevel har tabt sig på Nupo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig at smage det forskellige shakes, men synes det er lidt dyrt at købe en hel pakke af hver, hvis jeg nu ikke kan lide dem :(

Nogen der ved om man kan købe en enkelt af hver smag et eller andet sted?

Eller om der er en håndfuld af jer herinde der vil være med til at vi køber en pakke hver og så bytter så vi alle får en af hver smag (gerne i Østjylland - så kan vi lave et Nupo-event og mødes og spare portoen :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig at smage det forskellige shakes, men synes det er lidt dyrt at købe en hel pakke af hver, hvis jeg nu ikke kan lide dem :(

Nogen der ved om man kan købe en enkelt af hver smag et eller andet sted?

Eller om der er en håndfuld af jer herinde der vil være med til at vi køber en pakke hver og så bytter så vi alle får en af hver smag (gerne i Østjylland - så kan vi lave et Nupo-event og mødes og spare portoen :))

Se det link jeg tidligere smed der kan du købe en pakke hvor du får et brev af hver altså 12 breve for kun 95,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se det link jeg tidligere smed der kan du købe en pakke hvor du får et brev af hver altså 12 breve for kun 95,-

Jeg troede kun det kunne bruges i København, men nu har jeg købt det (og håber så det er ok selvom jeg bor i Jylland :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER